جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

آبميوه‌ گيري چي بخرم؟

۸۶ بازديد

آبميوه‌ گيري چي بخرم؟

وقتي تصميم به خريد دستگاه آبميوه‌ گيري مي ‌گيريد بايد اين را بدانيد كه آبميوه‌ گيري ايده‌ ال شما بايد چه ويژگي ‌هايي داشته باشد؟

c1_v55.jpg

به گزارش ايسنا، بنا بر اعلام فروشگاه اينترنتي 20 بخر، تمام مواردي را كه در زمان خريد يك آبميوه گيري بايد به آن دقت داشته باشيم را مورد بررسي قرار مي ‌دهيم، اگر تصميم داريد براي منزل خود يك آبميوه گيري تهيه كنيد به ‌طور حتم مي ‌خواهيد بنا بر بودجه اي كه براي خريد آن در نظر داريد بتوانيد بهترين مارك و مدل آبميوه گيري را براي منزل خود تهيه كنيد، اما در چند سال اخير به قدري تنوع در مارك و مدل در بازار زياد شده كه باعث سرگردان شدن شما مي ‌شود و در بسياري از مواقع به دليل نداشتن اطلاعات كافي بر اساس ظاهر و حرف‌ هاي فروشنده خريدي را انجام مي ‌دهيم كه خيلي زود از خريد پشيمان شده پي مي ‌بريم كه پولمان را دور ريخته ‌ايم اما ديگر دير شده است.

ما در اينجا تصميم داريم معيارهاي يك آبميوه گيري خوب را با يكديگر بررسي كنيم تا زمان خريد بدانيم كه يك آبميوه گيري خوب بايد چه معيارهايي داشته باشد و بهترين مارك آبميوه گيري كدام است. آبميوه گيري بوش، فيليپس، زيمنس و كند، بهترين برندهاي آبميوه گيري هستند كه ما مي ‌توانيم آنها را تهيه كنيم اما در اين ميان مي ‌توان گفت كه آبميوه گيري بوش ارجحيت بيشتري دارد. يكي از اين دلايل اين است كه شركت بوش به صورت رسمي در ايران نمايندگي و خدمات پس از فروش دارد كه با نام بوش سرويس فعاليت مي ‌كند اما برندهاي ديگر كه نامشان را برديم نمايندگي رسمي در ايران ندارند اما با اين حال مي ‌توانيم به جرأت بگوييم كه برند هر كدام ضمانت محصولاتشان محسوب مي ‌شود؛ اما از انتخاب برند كه بگذريم قدرت موتور، جنس تيغه، دهانه آن و در نهايت جنس بدنه مهم ‌ترين مواردي هستند كه در هنگام خريد آبميوه‌ گيري بايد به آن دقت كرد.

 

بسياري از افراد بعد از گرفتن آبميوه مي ‌بينند كه تفاله آن كاملاً آب‌ دار است در صورتي كه هر چه آبميوه‌ گيري بهتر باشد تفاله بايد خشك‌ تر باشد اين به دو چيز در بستگي دارد اول قدرت آبميوه ‌گيري و دوم تيغه آن است يك آبميوه گيري خوب بايد حداقل 700 وات قدرت داشته باشد اما بهترين حالت براي يك آبميوه گيري خانگي 1200 وات مي ‌باشد در اين حالت سرعت بالاي موتور باعث مي ‌شود گريز از مركز به وجود آماده آبميوه را كاملاً جدا كند اما نكته بعدي داشتن يك تيغه خوب است كه بعد از مرور زمان كند نشود در اكثر آبميوه گيري ها از تيغه استيل استفاده شده كه عمر كمتري دارند و در زمان آبگيري باعث از بين رفتن بعضي از ويتامين‌ها در آب ‌ميوه مي‌ شوند؛ اما بهترين حالت تيغه‌ هاي سراميكي هستند كه طول عمر بسيار بالاتري دارند و باعث از بين رفتن ويتامين آب‌ ميوه نمي ‌شوند، اما تيغه ‌هاي سراميكي در آبميوه گيري هاي مدل‌ بالا وجود دارد كه قيمت نسبتاً بالاتري دارند شركت بوش نيز داراي دو مدل آبميوه گيري با تيغه سراميكي است.

گزينه بعد در زمان انتخاب آبميوه گيري دهانه ورودي آن است كه احتياج نباشد زمان گرفتن ميوه بخواهيم آنها را به قطعات كوچك تقسيم كنيم بهترين حالت اين است كه دهانه آبميوه گيري 80 ميلي‌ متر باشد تا شما بتوانيد يك سيب متوسط را به راحتي داخل آن بيندازيد، اما نكته ديگري كه خيلي در انتخاب ما مهم است قسمت جمع‌آوري تفاله است در بعضي از مدل ‌هاي آبميوه گيري شما براي خالي كردن تفاله بايد آن را باز كنيد تا بتوانيد آن را خالي كنيد كه اين كار بسيار مشكل و زمان‌بر است، اما شركت بوش اين مشكل را حل كرده، در آبميوه گيري بوش يك مخزن وجود دارد كه تفاله در آن ريخته مي ‌شود و خيلي راحت مي ‌توانيد آن را برداشته خالي كنيد و سپس در جاي خود قرار دهيد شركت بوش با همين ابتكار به عمل توانست فروش آبميوه گيري هاي خود را به چند برابر برساند و قسمت بزرگي از بازار را به خود اختصاص دهد.

در اينجا به شما پيشنهاد مي ‌كنيم متن مربوط به جاروبرقي و جارو شارژي خوب داراي چه مشخصاتي است؟ را در همين خبرگزاري حتماً بخوانيد در اين متن مواردي را كه در زمان خريد جاروبرقي و يا يك جارو شارژي بايد به آن دقت كنيد را به صورت كامل توضيح داده شده است تا در نهايت بتوانيد بهترين مارك جاروبرقي، بهترين جارو شارژي را براي منزل خود انتخاب كنيد.

اكسپريا ايس 2 (Xperia Ace 2) در كنسول گوگل پلي رؤيت شد

۸۳ بازديد

اكسپريا ايس 2 (Xperia Ace 2) در كنسول گوگل پلي رؤيت شد

اخبار تلفن همراهسوني

 

سوني اكسپريا ايس 2 (Sony Xperia Ace 2) جانشين گوشي هوشمند جمع‌و‌جور و كوچكي است كه در انحصار ژاپن باقي ماند و در بازارهاي جهاني به فروش نرسيد. اين گوشي به تازگي در كنسول گوگل پلي ظاهر شد و اميدها براي عرضه آن به شكلي گسترده‌تر از نسخه اول، بسيار پررنگ شده است. اطلاعاتي كه گوگل پلي از اكسپريا ايس 2 منتشر كرده تاحدودي جذاب هستند و تراشه ميان‌رده مدياتك و البته يك نمايشگر معمولي از مشخصات بارز آن محسوب مي‌شوند.

گوشي هوشمند SO-41B كه تأييد شده با نام اكسپريا ايس 2 به فروش خواهد رسيد، مجهز به تراشه پردازشي مدياتك MT6765 كه در واقع همان هليو پي 35 است (پس خبري از اتصال 5G نخواهد بود). حافظه رم اين گوشي هم 4 گيگابايت درج شده كه البته امكان عرضه نسخه‌هايي با رم بيشتر هم وجود دارد.

بيشتر بخوانيم:   انواع دوربين مداربسته     بهترين دوربين مداربسته

همان‌طور كه گفتيم، صفحه نمايش اكسپريا ايس 2 كاملاً معمولي است و نكته خاصي ندارد. وضوح اين نمايشگر برابر 1496 در 720 پيكسل و نسبت ابعاد آن 19 به 9 است. در قسمت فوقاني اين صفحه نمايش يك بريدگي قطره‌اي شكل وجود خواهد داشت كه محلي براي تعبيه دوربين سلفي است. اين مشخصات براي نمايشگر اكسپريا ايس 2 كمي عجيب به نظر مي‌رسد، چرا كه نسل اول اين گوشي داراي صفحه نمايشي 5 اينچي با وضوح فول اچ دي پلاس بود و مشخص نيست كه چرا سوني تصميم به كاهش رزولوشن گرفته است.

به هر حال، عرضه اكسپريا ايس 2 قطعي است و بر اساس ظاهر شدن آن در كنسول گوگل پلي مي‌توان گفت زمان زيادي تا رونمايي رسمي باقي نمانده است. پيشنهاد مي‌كنيم براي اطلاع از به‌روزترين اخبار در خصوص اين محصول و ساير گوشي‌هاي هوشمند جديد، در روزهاي آتي نيز با بخش اخبار ديجي رو همراه باشيد.

بيشتر بدانيم: تجهيزات دوربين مدار بسته     دوربين مداربسته چيست؟

راهنماي خريد انواع اجاق گاز اخوان

۸۹ بازديد

راهنماي خريد انواع اجاق گاز اخوان

به گزارش مجله اينترنتي دكوكده و به نقل از ?? بخر انواع اجاق گاز اخوان كه به عنوان بهترين مارك اجاق گاز ايراني به شمار مي ‌رود به دليل تناسب كيفيت كارايي و قيمت‌ مناسب محصولات اين برند يكي از پرفروش ترين ها در ايران به شمار مي ‌رود. انواع اجاق گاز اخوان كه به صورت صفحه گاز روميزي و يا توكار، اجاق گاز فردار و يا مبله توليد مي گردد كه در تنوع رنگ بندي و صفحات مختلف از جمله صفحه استيل و شيشه و در رنگ هاي مشكي، سفيد توليد شده است.

ما در اينجا سعي داريم كه انواع صفحه اجاق گاز روميزي توكار يا مبله (فردار) اخوان را با شما مورد بررسي قرار دهيم تا شما عزيزان بتوانيد در انتهاي اين مطلب بهترين مدل از بهترين مارك اجاق گاز روميزي را براي آشپزخانه خود انتخاب نماييد. پيش از هر چيز لازم است بدانيد آن چيزي كه در هنگام انتخاب يك محصول مي ‌تواند بسيار مهم باشد، علاوه بر وجود استاندارد هاي استفاده شده، كارايي و تناسب كيفيت، طول عمر و سطح قيمت اجاق گاز اخوان مي باشد اگر بخواهيم ساده تر به اين نكته اشاره كنيم خريد اجاق گاز اخوان، انتخابي از با كيفيت ترين ها همراه با قيمت مناسب است.

در ابتدا مي توانيم انواع اجاق گاز اخوان را به دو دسته مختلف تقسيم مي كنيم: دسته اجاق گاز صفحه اي روميزي كه به صورت توكار توليد مي ‌شوند و مدل‌ هاي مبله كه به عنوان مدل هاي اجاق گاز فردار اخوان شناخته مي شوند.

m3_7dv6.jpg

انواع اجاق گاز روميزي اخوان

انواع اجاق گاز روميزي اخوان امروز طرفداران بسيار زيادي را به خود جلب كرده است اگر شما نيز در دسته افرادي هستيد كه ترجيح مي دهيد يك اجاق گاز توكار و روميزي مجزا از فر در منزل خود داشته باشيد، انتخاب انواع صفحه گاز روميزي بهترين گزينه براي شماست البته به اين نكته اشاره كنيم كه جديدترين مدل اجاق گاز به صورت روميزي طرفداران بسيار زيادي در دنيا را به دليل جاگيري كمتر، حمل و نقل آسان تر و ديزاين جديد تر به خود اختصاص داده است و شركت اخوان نيز انواع اجاق گاز روميزي و صفحه گاز توكار خود را در تنوع بسيار زيادي توليد كرده است تا تمامي افراد بتوانند بر اساس سليقه و بودجه‌ اي كه در نظر گرفته اند خريدي ساده تر داشته باشد. لازم به ذكر است كه با توجه به كيفت محصولات اين شركت قيمت اجاق گاز اخوان در مدل هاي روميزي تا حدي اقتصادي و مناسب به شمار مي ‌رود كه مي ‌تواند با مدل اجاق گازهاي خارجي رقابت داشته باشد.

اگر بخواهيم به طور كلي انواع اجاق گاز روميزي را دسته ‌بندي كنيم بايد به اين نكته اشاره كنيم كه انواع اجاق گاز صفحه اي و روميزي به صورت استيل يا شيشه در محدوده پخت هاي متنوع توليد شده ‌اند و كاملاً بر اساس جاي شما در آشپزخانه و ديزاين منزل تان مي توانيد اين مدل ها را انتخاب نماييد.

درباره اجاق گاز شيشه اي اخوان بايد به اين نكته اشاره كنيم كه اين دسته از صفحه گازهاي روميزي كه به صورت توكار توليد شده‌ اند و داراي صفحه شيشه اي از جنس سراميك سكوريت مي باشد؛ جنس اين صفحه ها مقاوم در برابر حرارت و ضد ضربه مي باشد و از ويژگي هاي مهم ديگر اين صفحه گاز شيشه اي اخوان مي ‌توان به ضد خش بودن آنها و سهولت در پاك كردن سطح صفحه هاي آنها اشاره نمود و شما ديگر لازم نيست در هنگام انتخاب و خريد اجاق گاز شيشه اي اخوان نگران ماندگاري لك بر روي صفحه هاي انواع اجاق گاز اخوان باشيد. اين دسته از محصولات شركت اخوان نيز در تنوع رنگي مشكي و سفيد توليد شده است و شما عزيزان مي توانيد اجاق گاز 5 شعله اخوان تا 2 شعله آن را بنا به فضاي خود انتخاب نماييد، لازم به ذكر است كه فواصل استاندارد محدوده هاي پخت در انواع اجاق گاز روميزي اخوان امكان استفاده هم زمان از شعله ها را فراهم مي سازد.

 

انواع اجاق گاز استيل اخوان

انواع اجاق گاز استيل اخوان به دليل داشتن جنس مناسبي بر روي صفحه شان طرفداران بسيار زيادي را به خود جلب كرده است چراكه اين استيل به كار رفته شده بر روي صفحه گاز اخوان به گونه اي مي باشد كه علاوه بر ضد خش بودن، به سادگي قابل پاك شدن مي باشند. اين جنس از استيل مقاوم در برابر حرارت و خش دار مي باشد كه همين امر باعث مي شود تا به مرور زمان ظاهر زيباي خود را حفظ كنند و اگر غذاي شما سر رفت يا هرگونه لكه هاي بر روي اجاق گاز روميزي استيل شما ايجاد شد، به سادگي با يك دستمال و بدون ماندگاري لكه تميز شود. شما در انواع اجاق گاز استيل اخوان نيز مي توانيد بنا به جاي خود در آشپزخانه ‌تان اجاق گاز 5 شعله استيل اخوان را تا 2 شعله انتخاب نماييد و همانطور كه در مدل شيشه نيز اشاره نموديم، تمام شعله ها در فواصل كاملاً استاندارد طراحي شده اند و شما امكان استفاده هم زمان از محدوده هاي پخت را خواهيد داشت كه با در نظر گرفتن كيفيت آن متوجه مناسب بودن قيمت اجاق گاز اخوان خواهيد شد.

ويژگي هاي مشترك انواع صفحه گاز صفحه اي

از آنجايي كه يكي از پركاربردترين وسيله ها در هر آشپزخانه اي اجاق گاز به شمار مي ‌رود لذا دانستن ويژگي‌ هاي فني و مشخصات اين دستگاه پركاربرد از مهم ترين اركان انتخاب در خريد شما محسوب مي ‌شود. اخوان بالاي نيم قرن است فعاليت فروش گسترده اي دارد و توانسته يكي از با كيفيت ‌ترين اجاق گاز ايراني را توليد كند، خالي از لطف نيست كه به اين نكته اشاره كنيم كه هنگامي كه سخن از بهترين مارك اجاق گاز ايراني يعني اخوان به ميان مي ‌آيد قطعاً معروفيت اين برند اتفاقي نبوده است و عملكرد مناسب و با كيفيت محصولاتش توانسته اخوان را به اينجا برساند كه هر يك از ما، نام درخشانش را در دسته محصولات اجاق گاز بشنويم. از ديزاين، ظاهر زيبا و با كيفيت اجاق گاز اخوان كه بگذريم، مي رسيم به بخش موارد فني شركت اخوان، از اين رو سعي داريم در ادامه اين متن با بيان ويژگي‌ هاي مهمي كه به اين برند معتبر اعتبار بخشيده است همراه شما باشيم.

 

بررسي عملكرد ترموكوپل

شركت اخوان انواع صفحه گاز روميزي و اجاق گاز ‌هاي خود را همراه با بالاترين سطح استاندارد و ايمني توليد مي ‌كند، وجود ترموكوپل هاي فوق سريع در انواع اجاق گاز اخوان مي تواند امنيت شعله را براي شما تضمين خواهد نمود. اگر در اينجا بخواهيم نگاهي داشته باشيم به ساختار يك ترموكوپل بايد بگوييم ترموكوپل ها از دو فلز غير هم جنس توليد شده‌اند كه از يك سمت به يكديگر جوش خوردند و تا زماني كه انتقال حرارت صورت گيرد، جريان گاز وجود دارد و به محض اينكه به صورت سهوي و بنا به هر علتي شعله خاموش شود جريان گاز قطع مي گردد بارها و بارها در هر خانه ‌اي اتفاق افتاده است كه شعله ها براثر سر رفتن غذا و يا كم شدن اكسيژن در فضا و به هر علت ديگري همچون وزيدن باد خاموش شود و اين امر يكي از تكرار شدني ترين موارد در هنگام استفاده از يك اجاق گاز روميزي و يا مبله به شمار مي ‌رود، در اين زمان مي باشد كه يك ترموكوپل فوق سريع عملكرد خود را انجام مي ‌دهد و جلوي پخش گاز در فضا را خواهد گرفت و از هرگونه آتش سوزي و مسموميت ناشي از گاز جلوگيري خواهد كرد لذا در هنگام خريد اجاق گاز اخوان ديگر لازم نيست نگران امنيت دستگاه خود باشيد چراكه شما يكي از استاندارد ترين اجاق گاز روميزي و صفحه اي را براي آشپزخانه خود انتخاب نموده ايد. اين ويژگي در كنار مشخصات ديگر اين دستگاه باعث شده است كه ما بتوانيم قيمت اجاق گاز اخوان را به نسبت كيفيت آن كاملاً منطقي و اقتصادي برشماريم.

بررسي فندك اتوماتيك

يكي ديگر از امكانات اجاق گاز اخوان مي توانيم به استفاده از بهترين نوع فندك اتوماتيك در جديدترين اجاق گاز اخوان اشاره كنيم به كار برده شده است و شما به آساني مي توانيد با فشردن ولوم هاي دستگاه رو به پايين و چرخاندن آن برخلاف عقربه هاي ساعت هر يك از شعله ها را به صورت مجزا و سريعاً روشن فرماييد، جنس اين نوع از فندك ها با طول عمر بسيار بالا، ساليان طولاني بدون خرابي مي تواند براي شما كار كند، استفاده از اين نوع فندك و ترموكوپل توسط اين شركت در كنار قيمت اجاق گاز اخوان توانسته نظر بسياري از افراد را به خود جلب كند و رقيبي سر سخت براي برندهاي خارجي بشمار آيد.

نگاهي بر شبكه هاي چدن در اجاق گاز اخوان

يكي ديگر از ويژگي ‌هاي انواع اجاق گاز اخوان داشتن شبكه‌ هاي از جنس چدن بر روي محدوده‌ هاي پخت آن مي باشد كه داراي ويژگي هايي است كه به صورت مختصر در اينجا بدان اشاره خواهيم كرد جنس چدن هاي استفاده شده در اين دستگاه‌ نسوز مي باشد كه بر اثر مرور زمان و قرارگيري بر روي حرارت تغيير رنگي در آنها ايجاد نخواهد شد كه اين امر باعث مي‌ شود كه شما ظاهر زيباي اجاق گاز روميزي تان را ساليان سال همانند روز اول در اختيار داشته باشيد از ديگر مشخصات اين جنس از چدن مي‌ توان به شستشوي آسان آن اشاره نمود، شما به آساني مي‌ توانيد چدن ها را درون ماشين ظرفشويي يا به صورت دستي با آب و صابون بشوييد و پس از شستشو شما شاهد ماندگاري لك بر روي آنها نخواهيد بود. در انواع اجاق گاز روميزي هاي اخوان شما شبكه هاي متفاوتي با طراحي هاي مختلف خواهيد ديد كه علاوه بر پخش يكنواخت حرارت براي پخت غذا به صورت تك تك و جداگانه براي محدوده‌ هاي پخت يا به صورت يكپارچه تر طراحي شده اند.

قطعات به كار رفته در انواع گاز اخوان

تمامي قطعات استفاده شده در شركت اخوان براي توليد انواع اجاق گاز روميزي استيل و شيشه اي داراي كيفيت بسيار بالا يي مي باشد، البته به اين نكته اشاره كنيم كه برخي از مدل هاي توليدي اين شركت با قطعات خارجي و ايتاليايي مي باشد و به همين دليل شما مي ‌توانيد تنوع قيمت در مدل هاي متنوع اجاق گاز روميزي اخوان را شاهد باشيد اما لازم است به اين نكته تأكيد كنيم كه چه در مدل ها با قطعات خارجي و چه در قطعات ايراني درجه يك، دستگاه هاي توليد شده توسط اين شركت قطعاً قيمت اجاق گاز اخوان را مي ‌تواند به انتخابي كاملا منطقي و اقتصادي براي شما عزيزان رقم زند.

 

نگاهي بر انواع اجاق گاز فردار اخوان

همانطور كه اشاره كرديم انواع اجاق گاز اخوان به صورت روميزي يا اجاق گاز فردار توليد شده است، انواع اجاق گاز فردار اخوان را كه به صورت اجاق گازهاي مبله مي ‌شناسيم با ديزايني زيبا و به كارگيري به روزترين تكنولوژي هاي روز دنيا توليد شده اند و اين دستگاه هاي دوكاره مي تواند كارايي هاي بسيار تكميلي را در اختيار شما بگذارد، انواع اجاق گاز مبله اخوان با فرهايي در گنجايش هاي متفاوت توليد شده است كه اين فر ها به دليل داشتن لعاب با كيفيت و خاص خود به آساني قابل پاك شدن مي باشند چراكه سطح داخلي آنها مانده هاي غذا و چربي را بر روي خود نگه نمي دارند.

انواع اجاق گاز فردار معمولاً داراي جوجه گردان هايي با موتورهاي پيشرفته و قدرتمند مي باشند كه به دليل پخش يكنواخت حرارت در داخلشان طبخ يكنواخت جوجه را در اختيار شما مي گذارد، شما توانيد براي پخت انواع غذا، كيك، پيتزا و يا جوجه از اين اجاق گاز فردار اخوان به عنوان يك دستيار آشپزخانه حرفه ‌اي استفاده كنيد، اگر شما نيز در دسته افرادي هستيد كه مي خواهيد يك اجاق گاز مبله و فر دار را براي خود تهيه كنيد، پس انتخاب از بهترين مارك اجاق گاز فر دار اخوان مي ‌تواند انتخابي مناسب‌ براي شما عزيزان باشد، با خريد اجاق گاز فردار اخوان يا همان مبله شما يك تير و دو نشان داشته ايد و يك دستگاه فر گازي و برقي تكميل با كاريي هاي بالا و يك اجاق گاز مجزا را در اختيار خواهيد داشت و از اين رو مي توانيم بگوييم قيمت اجاق گاز فردار اخوان مي ‌تواند براي شما بسيار به صرفه و منطقي باشد، وجود سطح ايمني و استانداردهاي بالا، ترموكوپل فوق سريع، شبكه ‌هاي چدن نسوز، استاندارد فواصل در محدوده ‌هاي پخت نيز از ديگر ويژگي هاي اين دسته از محصولات اخوان به شمار مي ‌رود.

حتماً در هنگام انتخاب و خريد از شركت اخوان شما به دنبال ضمانت نامه و كارت گارانتي نمايندگي فروش شركت اخوان هستيد لذا لازم است با توجه به آنكه كدام يك از نمايندگي هاي اخوان و يا فروشگاه اينترنتي كالاي شان را با ضمانت نامه اصلي و شركتي اخوان ارائه مي ‌كنند، خريدتان را از فروشگاه لوازم خانگي معتبر انجام دهيد. شما عزيزان مي توانيد انواع اجاق گاز اخوان را با گارانتي معتبر شركتي همراه با بهترين قيمت اجاق گاز اخوان در فروشگاه اينترنتي 20 بخر، ديجي كالا، زنبيل و ديگر مراكز فروش معتبر انجام دهيد.

منبع: decokadeh.com