جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

قابليت تشخيص دستكاري در دوربين مداربسته

۶۱ بازديد

قابليت تشخيص دستكاري در دوربين مداربسته

 

قابليت Tamper detection يكي از آپشن هاي موجود در دوربين مداربسته تحت شبكه است كه اين امكان را فرآهم مي كند كه در زماني كه دوربين مورد دستكاري و تخريب قرار مي گيرد بوسيله آلارم به شما اطلاع دهد.
زماني كه اين مسئله رخ مي دهد و شخصي سعي بر صدمه زدن به دوربين داشته و يا به هر نحوي بخواهد جلوي كار آن را بگيرد و تصوير آن را بپوشاند، آلارم ها به صدا در آمده و شما پس از اطلاع مي توانيد به سراغ تصاوير رفته و مسئله را بررسي نماييد.

كاربرد

زماني كه دوربين مداربسته مورد دستكاري قرار گيرد و در عملكرد صحيح آن اختلالي ايجاد گردد قابليت Tamper detection مي تواند كمك كننده باشد. هشدارهاي خودكار اين قابليت شما را همواره به سيستم متصل نگاه داشته و اين امكان را برايتان فرآهم مي كند كه حتي در زماني كه در محل حضور فيزيكي نداريد بتوانيد بر اوضاع كنترل داشته باشيد. از جمله كاربردهاي اين قابليت مي توان به موارد زير اشاره نمود:

  • در زماني كه دوربين ضربه فيزيكي خورده يا حركت كند
  • زماني كه فردي سعي كند تا برق دوربين را قطع كند
  • فردي با اسپري رنگ لنز دوربين مداربسته را بپوشاند تا مانع از ثبت تصاوير آن شود.
  • فردي با قرار دادن شيئي روبروي دوربين، ديد آن را بپوشاند يا به هر نحوي تصوير تار گردد.
  • براي جلوگيري از هشدار هاي كاذب، قابليت Tamper detection مي تواند براي ارسال هشدارها بر اساس مدت زمان وقوع اختلال تنظيم شود، به طوري كه براي مثال افتادن يك برگ درخت و رد شدن آن از روي لنز منجر به فعال شدن آلارم ها نشود.

 

مزايا

زماني كه شما وقت اين را نداريد كه 24 ساعته بتوانيد بر سيستم مداربسته خود نظارت داشته باشيد، Tamper Detection دوربين مداربسته به كمك شما مي آيد. و مي توانيد از راه دور و با استفاده از موبايل، لپ تاپ ...بر اوضاع نظارت داشته باشيد. وجود قابليت Tamper detection در بسياري از اماكن و سازمان ها مي تواند بسيار مفيد باشد. براي مثال:

  • در مكان هايي كه احتمال وقوع جرم در آنها بالا است و ممكن است مجرمين سعي در آسيب رساندن به دوربين مدار بسته را داشته باشند مي تواند سريعا به مامورين و نگهبانان هشدارهاي لازم را بدهد.

 

  • يا در مدارسي كه از دوربين مداربسته استفاده مي كنند براي مثال هنگامي كه يك توپ بازي يا ساير ادوات ورزشي به دوربين برخورد مي كند و آن را از كار مي اندازد.
  • يا در زمان هايي كه دوربين در محلي نصب شده كه درختان زيادي در آن وجود دارد و شاخه ها و برگ هاي بر اثر باد و طوفان در كار دوربين ها اختلال ايجاد مي كنند.

 

نحوه تنظيم


در زمان تنظيم قابليت تشخيص خرابكاري براي دوربين مداربسته IP بايد اين نكته را نيز در نظر بگيريد كه تنظيمات اين سيستم را چگونه انجام دهيد كه مطابق با نيازهاي نظارتي سيستم مداربسته شما باشد :

  • بايد ببينيد كه مي خواهيد فعاليت آلارم ها را براي كدام يك از قابليت هاي تجزيه و تحليل تصويري VCA قرار دهيد براي مثال آيا مي خواهيد سييتم آلارم ها را براي قابليت تشخيص حركت (Motion Detection) تنظيم نماييد يا براي قابليت تشخيص خرابكاري (Tamper Detection) ؟ زيرا اين دو قابليت، تصاوير را براي اهداف مختلفي جستجو مي نمايند و با يكديگر متفاوت اند.
  • تنظيمات اين قابليت را مي توانيد براي ارسال هشدارها به چندين شخص مختلف انجام دهيد زيرا زمان هايي پيش مي آيد كه يك نفر در دسترس نيست و بايد شخص جايگزين وجود داشته باشد.
  • اگر حتي در محل خود اشخاصي را به عنوان نگبان استخدام كرده ايد، بهتر است باز هم از اين قابليت استفاده نماييد زيرا ممكن است نگهبان، اتاق مانيتورينگ را براي مدتي ترك نمايد.
  1. دوربين مدار بسته
  2. قيمت دوربين مدار بسته
  3. خريد دوربين مدار بسته
  4. نصب دوربين مداربسته

حفاظ شاخ گوزني آهني با امنيت و ايمني و ايمني بالا و عوامل مؤثر بر انتخاب انواع آن

۶۴ بازديد

حفاظ شاخ گوزني آهني با امنيت و ايمني و ايمني بالا و عوامل مؤثر بر انتخاب انواع آن

انتخاب حفاظ شاخ گوزني آهني با امنيت و ايمني و ايمني بالا در اصل دربرگيرنده نكته هاي زيادي مي شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه به درستي بايد پول زيادي خرج كنيد تا بتوانيد امنيت و ايمني و را الي مرز زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما خرج هاي اكثريت را براي حفاظ در عقيده بگيريد برگزيدن شما نيز گوناگون تر خواهد شد. ميشه گفت بايد بدانيد كه هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين دسته شما را با عوامل كارساز در گزينش مدل حفاظ شاخ گوزني آشنا كنيم. حفاظ شاخ گوزني آهني با امنيت و ايمني و ايمني بالا يكي از مهم ترين عواملي است كه بايد به آن دقت كنيد.

كاربري حفاظ هم زياد مهم است. شما بايد امنيت و ايمني حفاظ شاخ گوزني را حفظ كنيد. بايد در اين زمينه گزينش هاي خود را به دقت بررسي كنيد. بلندي و وانگهي پيچيدگي هايي كه در اين گويه وجود دارد به شما اجازه خواهد عدل كه كار خريد و فروش حفاظ شاخ گوزني را به راحتي انجام دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در ميان شهر حيات كنيد دست شما باز است كه حفاظ هاي ساده اي همانند حفاظ هاي سرنيزه اي بهره‌گيري كنيد.

اگر شما در خارج از شهر حيات مي كنيد، حفاظ شاخ گوزني ميشود شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين ميشه از حفاظ هاي وزين و لوكس نيز استفاده كنيد.

درباره حفاظ درب آكاردئوني و كاربرد آن

حفاظ درب آكاردئوني اما نسبت به باقي درب ها استفاده هاي زيادي دارد كه از جمله آنها ميشه به بالا بردن ميزان امنيت و ايمني در ساختمان هاي چند واحده اشاره كرد. اگر شما از اين مدل درها در ساختمان هاي مسكوني و يا تجاري هم استفاده كنيد هيچ مشكلي نخواهد شد. شما همچنين ميشود از اين مدل درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پاركينگ و باغ ... استفاده كنيد.

قفل حفاظ درب آكاردئوني

اگر شما از انواعي از قفل ها براي حفاظ درب آكاردئوني خود استفاده كنيد ضمن اينكه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت و ايمني را بالا ببريد قادر خواهيد بود قفل هاي آن ها را نيز عوض كنيد. دقت داشته باشيد كه اين مدل از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما بايد بدانيد كه هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا كه در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز كنيد. شما همچنين ميشهيد از يك قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد كه ميشه گفت بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام كنيد تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. حفاظ درب آكاردئوني در اصطلاح حفاظ هايي دارد كه به صورت مشبك هستند و جنس آن ها نيز از آهن و فلز است و به عنوان يك محافظ امنيت و ايمنيي مورد استفاده قرار مي گيرند.

حفاظ ضد سرقت آكاردئوني آهني و مدل هاي آن

بدون شك شما هم وقتي كه ميخواهيد وارد يك ساختمان شويد مشاهده كرده ايد كه مدل هاي مختلف و متمدلي از حفاظ هاي درب وجود دارد. يكي از مهمترين و اصليترين اين مدل ها حفاظ آكاردئوني است كه به تعداد بسيار زياد در درب ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد. در اين قسمت با ما همراه شويد تا شما را با حفاظ ضد سرقت آكاردئوني آهني و انواع آنها آشنا كنيم.

حفاظ ضد سرقت آكاردئوني آهني

اين مدل حفاظ ها در واقع به شما اجازه مي دهند تا امنيت را براي ساختمان خود ايجاد كنيد. حفاظ آكاردئوني اما انواع مختلفي دارد و در شكل هاي مختلفي توليد مي شوند. اينطور گفته مي شود كه مدل سه گل اين مدل حفاظ ها معمولا از امنيت بيشتري برخوردار است و به شما اجازه مي دهد كه رفت و آمد راحت تر را نيز تسهيل كنيد. ساخت درب آكاردئوني كه به صورت كاملا استاندارد انجام شود در واقع با ايجاد امنيت و ايمني و همچنين حفاظت كامل باعث مي شود تا شما بتوانيد امنيت را براي خانه خود ايجاد كنيد.

شما ميتوانيد كار سفارش درب هاي آكاردئوني را به آساني و راحت انجام دهيد. ميشه گفت ممكنه كه اين سوال براي شما پيش بيايد كه تا چه حد مي توانيد به افرادي كه در اين صنف كار مي كنند اعتماد كنيد.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

http://www.lucka-uprava-sdz.hr/galerija/emodule/566/eitem/72

https://www.meltingpot.in/deals-details.aspx?c=11335

http://www.usatrip.be/?page_id=2#comment-440319

https://ao.23video.com/video/61955495/la-cucina-alessi-by-oras-3

https://minecraftcommand.science/forum/discussions/topics/craig-claim-that-their-diet-plans-along-with-the-variety-of-foods?l=de&page=167

https://aacd.com/express/index.php?module=express&cmd=blogviewpost&id=12461

https://www.tripadvisor.com/Profile/hefazsazeh

https://8tracks.com/hefazsaze2

https://replit.com/@hefazsaze2

https://www.misterpoll.com/users/1639174

http://ttlink.com/hefazsaze2

 

آشنايي با دوربين مداربسته PanoVu هايك ويژن

۶۴ بازديد

آشنايي با دوربين مداربسته PanoVu هايك ويژن

 

كيفيت تصوير فوق العاده، ضبط تصاوير به صورت 360 درجه و قابليت رديابي هوشمند از جمله ويژگي هاي مهم دوربين هاي مداربسته سري PanoVu هايك ويژن است. دوربين هاي سري PanoVu پيشرفته ترين نوع دوربين هاي پانوراميك براي نظارت بر فضاهاي گسترده و باز هستند.
در سال 2016 شركت هايك ويژن كه پيشرو و مبتكر در زمينه توليد محصولات نظارت تصويري جديد و نوآورانه مي باشد جديدترين دوربين هاي پانوراماي سري PanoVu را معرفي كرد.
اين دوربين ها قابليت ارائه تصاوير 180 و 360 درجه بدون نويز، با كيفيت و وضوح بالا را دارند به طوريكه قادرند تصاويري يكپارچه را از چندين سنسور مختلف در يك واحد ارائه دهند.
علاوه بر اين، توانايي قدرتمند رديابي هوشمند Smart Tracking در دوربين مداربسته PanoVu، بر ساير ويژگي هاي دوربين هاي گردان اعم از توانايي زوم اپتيكال 36x و زوم ديجيتال 16x، نصب و پيكربندي كاربر پسند و عملكرد فوق العاده در نور كم آن افزوده گشته است.

طراحي كاربردي و منحصر بفرد

دوربين هاي سري PanoVu براي كاربردهاي نظارتي امنيتي نظير استاديوم ها، مراكز شهر، فرودگاه ها و پاركينگ ها طراحي شده اند. اين دوربين ها به كاربران اين امكان را مي دهند كه يك دوربين چند سنسوره را با چندين دوربين معمولي جايگزين كنند كه مستقيما منجر به كاهش هزينه ها و كاهش پيچيدگي سيستم مداربسته مي گردد.

 


در سيستم هاي نظارتي قديمي براي داشتن تصاوير وايد و 180 يا 360 درجه نياز به نصب چندين دوربين مختلف و وجود نرم افزار هاي پيشرفته براي يكسان سازي و ادغام تصاوير بدست آمده وجود داشت.
اما دوربين PanoVu يك راه حل همه جانبه است زيرا چندين سنسور مختلف را در يك واحد ادغام مي كند و نياز به نرم افزار هاي پيشرفته را از بين مي برد.
طراحي يكپارچه دوربين PanoVu نصب و راه اندازي آن را بسيار آسان كرده است به طوريكه با وجود يك سيستم اترنت و يك منبع تغذيه نصب و تنظيمات آن انجام مي شود.

كيفيت بالاي تصاوير در نور كم

دوربين هاي سري PanoVu از داشتن تكنولوژي تصاوير با كيفيت در نور كم دوربين هاي هايك ويژن بهره برده اند.
اين دوربين ها به لنز هاي DarkEye هايك ويژن با ديافراگم هاي بزرگ مجهز هستند و از اين منظر عملكردي مشابه با دوربين هاي سري DarkFighter دارند. آنها قادر به ارائه تصاوير رنگي با وضوح بسيار بالا و با جزئيات دقيق در نورهاي كمتر از 0.002 لوكس هستند.

سيستم رديابي هوشمند

قابليت رديابي هوشمند در دوربين هاي PanoVu بر قابليت رديابي موجود در دوربين هاي PTZ اضافه شده و اين امكان فرآهم مي شود تا قابليت زوم قدرتمند PanoVu براي بزرگنمايي جزئيات كوچك در تصوير پانوراميك فراهم گردد.
بوسيله اين قابليت مي توان سوژه هاي مختلف را در آن واحد و در هر دو حالت خودكار و دستي رديابي كرد. دوربين همچنين داراي طيف گسترده اي از توابع تجزيه و تحليل تصوير(VCA)از جمله تشخيص نفوذ (Intrusion Detection)، تشخيص عبور خط (Line Crossing) و تشخيص ورود و خروج از منطقه است.

مدل هاي منحصر بفرد

دوربين هاي سري PanoVu در مدل هاي 8 مگاپيكسلي با تصاوير 180 درجه و 16 مگاپيكسلي و تصوير 360 درجه در دسترس هستند و كاربران مي توانند مدل ايده آل خود را براي كاربري هاي نظارتي مختلف انتخاب كنند. مدل هاي 16 مگاپيكسل 360 درجه داراي 8 سنسور 1/1.9” Progressive Scan CMOS هستند. در حالي كه مدل هاي 8MP داراي 4 سنسور براي توليد تصاوير 180 درجه اي خود هستند. تمامي دوربين هاي سري PanoVu داراي استاندارد IP66 بوده و براي استفاده در انواع شرايط آب و هوايي مختلف مناسب هستند.

 

  1. https://app.box.com/s/u5yqpj7jlmxz7em9pokewparr0lae5wh
  2. http://seomypassion12.inube.com/blog/8800703//
  3. https://seomypassion12.doodlekit.com/blog/entry/16270184/-
  4. https://articlescad.com/-27395.html

خريد ويلا در سارير استانبول

۶۴ بازديد

بهترين قيمت ويلا در استانبول، خريد ويلا در استانبول، خاصترين خانه ويلايي در استانبول و اجاره خانه ويلايي در استانبول با ترك گشت

خريد ويلا در سارير استانبول

 

همه چيز درباره خريد ملك در استانبول همه مي دانند كه استانبول مملو از فرصت هاي جذاب املاك و مستغلات است و آپارتمان ها به طور كلي بازار مسكن را تسخير مي كنند ، تعدادي ويلا با كيفيت بالا براي فروش در مركز استانبول و حومه وجود دارد. ما در ترك گشت بهترين ويلا هاي فروشي در استانبول با باغ هاي بزرگ ، استخرهاي شناي خصوصي و ساير امكانات لوكس را براي كساني كه به دنبال تأسيس خانواده در تركيه هستند انتخاب مي كنيم. قيمت ها در استانبول مطلوب با نرخ باورنكردني (در سال 2015 به طور متوسط 15?) در حال افزايش هستند و در 5 – 8 سال آينده ادامه دارد. بازده اجاره براي خانه هاي استانبولي نيز زياد است و بسته به موقعيت مكاني شما ، ويلا در استانبول مي تواند هر ساله تا 7? از درآمد اجاره برخوردار شود.

m8_hfd6.jpg

 

هزينه خريد ويلا در استانبول چقدر است؟

 

از آنجا كه ويلاهاي استانبول به طور كلي در مناطق مسكوني استانبول تركيه ساخته نمي شوند ، يكدست نيستند و از لحاظ شخصيت بي نظير هستند. ويلا در استانبول به طور كلي امور بزرگ و حداقل چهار اتاق خواب است. ويلاهاي قديمي استانبول به سبك عثماني نوسازي شده در مركز شهر براي ابتدايي ترين قيمت از حدود 1 ميليون يورو شروع مي شود و براي خانه هاي عمارت يالي جلوي بسفر تا چند صد ميليون يورو شروع مي شود. مي توان در حومه استانبول خانه اي معقول را از حدود 300000 يورو انتخاب كرد. جزيره پرنسس براي كساني كه خواهان بهترين زندگي هر دو جهان هستند – هر دو شهر و روستا – ويلاهاي كنار ساحل در استانبول را ارائه مي دهد.

اجاره ويلا در استانبول خريداران ويلا در استانبول مي توانند انتظار قيمت وامكانات كاملا متفاوتي از بازار املاك و مستغلات تركيه را داشته باشند. از عمارت هاي ساحلي يالي در بسفر تا ويلاهاي مجلل استانبول با استخرهاي اختصاصي ، باغ هاي محوطه سازي شده و آخرين دكوراسيون و طراحي خانه ، نمونه كارها هميشه ارائه مي شود. ليست هاي ما شامل ويلا براي فروش در استانبول آسيايي ، همچنين در سمت اروپايي در بسياري از محله هاي ساحلي و داخلي است.

خريد ويلا در استانبول از كجا؟

 

بودجه شما عامل مهمي در تصميم گيري در مورد خريد خواهد داشت. در ساحل بسفر خانه ويلاهاي مجلل بسياري براي فروش وجود دارد كه به عمارت هاي يالي معروف هستند. بيشتر اين عمارتهاي باشكوه مربوط به دوران عثماني بوده و در وضعيت نگهداري قرار دارند. از اين رو آنها به ميليون ها دلار فروخته مي شوند و يكي از گران ترين بازارهاي املاك و مستغلات در جهان هستند. محله هايي با سبد لوكس شامل Uskudar ، Sariyer ، Emirgan ، Tarabya و Ortakoy هستند.

همانطور كه استانبول بازار املاك و مستغلات خود را دوباره بازسازي مي كند ، مناطق خاصي به عنوان مقصد محبوب خريداران در حال ظهور است و بويوك چكمجه يكي از آنها است. و شامل خانه هاي يك تا شش خوابه ، صفر و فروش اختصاصي ، كليد آماده و فروش مجدد است. با مجموعه اي متنوع از قيمت ها ، مضامين معماري ، اندازه ها و موارد ديگر ، اين يك مقصد عالي براي خريداران ارزان قيمت و لوكس است كه به دنبال خريد ويلا در استانبول هستند.

 

امكانات فضاي باز زندگي در ويلا براي فروش در استانبول

 

اگر خريد ويلا در بيليك دوزو استانبول مي خواهيد ، ويلا با استخر و باغ خود را انتخاب كنيد. در غير اين صورت ، يك موضوع مشترك كه در بسياري از مناطق ظاهر مي شود ، امكانات سيته در مجتمع هاي دردار است. امكانات رفاهي مشترك شامل استخرهاي شناي المپيك ، سالن هاي بدن سازي ، سونا ، امنيت محل ، باغ هاي محوطه سازي شده ، سرايدار و خدمات دربان است. همه مالكان براي نگهداري از خود هزينه تعمير و نگهداري را پرداخت مي كنند و از آنها بدون دردسر لذت مي برند. اين نوع مجتمع ها همچنين براي كساني كه مي خواهند با خريد اجاره بدهند و از اجاره تعطيلات درآمد كسب كنند ايده آل است.

شروع جستجوي ويلا در استانبول

 

نمونه كارهاي  اجاره ويلا در استانبول شامل تمام اطلاعات براي شروع جستجو از راحتي خانه شما است. از جمله ويژگي هاي اصلي ، دلايل برجسته بودن خانه ، عكس ها و توضيحات كلي ، ما همچنين در مورد محله محلي و منطقه اي كه ويلا در آن قرار دارد صحبت مي كنيم. براي اطلاعات بيشتر از جمله نمونه برنامه هاي پرداخت ، جزئيات نحوه خريد ملك در تركيه ، و چه مي توانيد در مورد املاك و مستغلات تركيه بدانيد ، از فرم درخواست استفاده كنيد يا امروز با ما تماس بگيريد.

 

قرار ملاقات براي مشاهده ويلا هاي استانبول را ترتيب دهيد

 

براي تنظيم قرار ملاقات براي مشاهده ويلا هاي فروشي در استانبول به دفتر ما در استانبول مراجعه كنيد يا با ما تماس بگيريد. متناوباً ، براي خريداران املاك خارج از كشور ، سفرهاي مشاهده ما مورد توجه خواهد بود. فقط پروازها و هتل خود را رزرو كنيد و زمان آمدن را به ما اطلاع دهيد. پس از ورود و استقرار ، ما جلسه خواهيم گرفت تا در مورد بودجه شما ، و آنچه شما به دنبال آن هستيد ، بحث كنيم. اگر از منطقه مورد نظر براي خريد مطمئن نيستيد ، ما شما را با يك تور آشنا خواهيم كرد تا با محله هاي ايده آل ، مدارس ، ارتباطات حمل و نقل ، مغازه ها و موارد ديگر آشنا شويد. هنگام مشاهده ويلا در استانبول ، ما شما را در هر مرحله از مراحل خريد راهنمايي مي كنيم.

سرويس و نگهداري آسانسور در تهران

۵۸ بازديد

آسانسورها امروزه با طرح هاي بسيار زيبا و شكيل در گوشه و كنار شهرها همه سازه ها را مجهز كرده اند و شايد ديگر به يكي از اساسي ترين نيازهاي افراد در ساختمان هاي خانگي، اداري و صنعتي تبديل شده اند.
از اين رو دغدغه كارآيي صحيح آن ها هم بخشي از نگراني و فعاليت هاي مهم مديران ساختمان ها را تشكيل مي دهد.
آسانسور مانا، ارائه دهنده خدمات سرويس و نگهداري آسانسور تهران با رويكرد برطرف كردن اين نيازهاي مهم روي كارآمد تا به اين مسئله با ارائه راه كارهاي پيشگيرانه كه امكان دارد با خطرات احتمالي كه براي افراد حادث مي كند، به صورت تخصصي پرداخته و با نظارت هاي متخصصين خود تلاش در رفع نقايص را سرلوحه كار خود قرار دهد. با آسانسور مانا همراه باشيد.

نكات ايمني مهم و همه جانبه براي آسانسور

صنعت آسانسور با توجه به زندگي مدرن و بالا رفتن كيفيت ابزارها و تجهيزات به كار رفته داراي مرغوبيت و استانداردهاي قابل قبولي است و نكات ايمني گسترده اي را براي كارآمد بودن آن مدنظر گرفته است كه در صورت بي توجهي به آن، وسيله اي كه بايد در براي راحتي و آسايش افراد مورداستفاده قرار گيرد، امكان دارد خطرات جبران ناپذيري را به آن ها وارد كند.

سقوط آسانسور و حبس شدن در اتاقك دو عامل استرس زا

موارد بسيار شايعي در رابطه با آسانسور ها متوجه مديران ساختمان ها در تهران است. يك از اين موارد زماني است كه از خدمات سرويس آسانسور غرب تهران ماه ها گذشته باشد و مديران نسبت به بازررسي دوره اي خدمات چشم پوشي مي كنند. احتمالا شما هم حدس زده باشيد؟ حبس شدن در اتاقك آسانسور

هميشه مهم ترين عواملي كه امكان دارد استفاده از آسانسور را با وحشت همراه سازد دو عامل سقوط آسانسور در چاه و قطع ناگهاني برق و محبوس شدن افراد درون اتاقك آن.

ما با كمك آسانسور مانا  https://asansormana.com/   به بررسي هركدام به صورت جداگانه مي پردازيم و عللي را بيان مي كنيم كه نگراني خود را بي مورد دانسته و به مجهز و امن بودن اين فناوري ها اطمينان پيدا كنيد.

سقوط آسانسور

مشكلاتي كه باعث سقوط احتمالي آسانسورها براي ساكنين مي شود، عمل نكردن ترمز و يا پاره شدن كابل ها است كه در آخر عدم بازررسي دوره اي خدمات سرويس آسانسور غرب تهران پيش مي آيد.
آسانسورها داراي دو نوع سيستم ترمز جدا مي باشند كه هركدام به صورت جداگانه عمل كرده و تركيب آن ها در بالا بردن ايمني اين وسيله كمك زيادي مي كند.

سيستم ترمز ابتدايي كه با برق كار كرده و به مدد آن مي توان آسانسور را در جلوي هر طبقه متوقف كرد.
اما سيستم دوم و يا ايمني كه در صورت قطع برق و ايجاد سرعتي بالاتر از حد استاندارد فعال شده و بدون نياز به برق باعث متوقف شدن دستگاه مي شود.

اين سيستم عامل خوبي براي جلوگيري از سقوط ناگهاني آسانسور است. از طرفي كابل هاي قوي كشنده اي در اين سيستم ها تعبيه شده كه هر يك به صورت جداگانه به حفظ تعادل و ممانعت از سقوط آسانسور كمك شاياني مي كنند.

ولي به هرحال در صورت احتمالي سقوط آسانسور كه به ندرت امكان بروز آن وجود دارد، ضربه گيرهاي قوي كه در چهار طرف چهارچوب محكم شده اند و از جنس هاي مستحكم پلي اورتان فنري و يا هيدروليكي بوده احتمال صدمه رسيدن به اتاقك را به صفر مي رسانند.

حبس شدن در اتاقك آسانسور

اين درب ها طوري طراحي شده اند كه در هر زمان و در هر شرايطي امكان باز شدن را دارند و مسئولان به راحتي مي توانند اين كار را انجام دهند. پس امكان حبس شدن به صفر خواهد رسيد.

در اينجا فقط برطرف كردن نقص فني است كه كمي نگران كننده به نظر مي رسد. كه در اين حالت هم آسانسور مانا در صورت حضور يافتن مي تواند در زماني بسيار كوتاه آن را مرتفع كرده و درب ها را باز كنند و درنهايت در صورت طولاني بودن تعمير به راحتي و به كمك اهرم مخصوص متخصصان امكان بازكردن درب ها را خواهند داشت.

امكان قطع اكسيژن رساني هم به هيچ وجه وجود نداشته پس از اين بابت هم نگراني به خود راه ندهيد. چون ديوارهاي آسانسور ايزوله نبوده و امكان عبور جريان هوا حتي تا مدت هاي طولاني امكان پذير است.

حفاظ آكاردئوني آهني ايمن و مقاوم

۶۹ بازديد

حفاظ آكاردئوني آهني ايمن و مقاوم

حتما تا پيش از اين با حفاظ آكاردئوني آهني و خاصيت منحصر به فرد آن آشنايي پيدا كرده ايد و مي دانيد كه امروزه در غالب آپارتمان ها از حفاظ آكاردئوني آهني به جهت بالا بردن سطح ايمني خانه ها استفاده مي شود. اما اگر قصد خريد اين نوع از درب ها را در ذهن خود مي پرورانيد، طبيعتا توجه به يك سري نكات در اين زمينه بسيار حائز اهميت مي باشد. چرا كه اين عوامل تأثير مستقيمي در حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )دارند كه شما به هنگام خريد اين نوع از درب ها با آن مواجه خواهيد شد. بنابراين اگر قيمت هاي متفاوتي را از حفاظ آكاردئوني آهني در بازار مشاهده كرديد، طبيعتا بايستي به دنبال تفاوتي در ساخت و مدل و ساير عوامل ديگر در آن ها بود تا اين تفاوت حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )نمود پيدا كند. ما براي سهولت در خريد شما به ذكر اين علت و عوامل پرداخته ايم تا شما را از سردرگمي اوليه در خريد حفاظ آكاردئوني آهني رهايي بخشيم. پس اگر درصدد خريد حفاظ آكاردئوني آهني به جهت امنيت و آسايش بيشتر منزل و مأواي خويش هستيد، ادامه مطلب را از دست ندهيد تا به درك درست و صحيح تري به هنگام خريد اين نوع از درب هاي ضد سرقت دست يابيد.

عوامل مختلف در حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )

براي شفاف سازي پيش از خريد حفاظ آكاردئوني آهني بايستي به يك سري نكات و علل و عوامل اشاره شود كه تمامي اين عوامل در حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )در پايان كار دخيل مي باشند تا به اين منظور هر يك از افراد با برآورد اين عوامل مختلف پيش از خريد حفاظ آكاردئوني آهني، انتخابي شايسته داشته باشند و بودجه احتمالي خود را در اين راستا مدنظر قرار دهند. اين عوامل مختلف كه موجب تغيير در حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )مي گردند

جنس حفاظ آكاردئوني آهني ضد سرقت

مسلما هر چقدر جنس حفاظ آكاردئوني آهني مطمئن تر و مستحكم تر باشد، امنيت بيشتري را به همراه خواهد داشت و خيال اعضاي خانواده را تا حد بسيار زيادي نسبت به خريد حفاظ آكاردئوني آهني مطمئن تر مي سازد. بنابراين نبايستي در همان وهله نخست حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )پايين و ارزان قيمت ما را بفريبد و بدون هيچ گونه فكر و انديشه اي دست به خريد حفاظ آكاردئوني آهني ارزان قيمت زد

 

ساخت درب حياط ويلايي ( لوكس )

ساخت درب حياط ويلايي ( لوكس ) هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد.

در نهايت، فلزاتي كه گرام قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب حياط ويلايي ( لوكس ) از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب حياط ويلايي ( لوكس ) فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

انواع درب حياط ويلايي ( لوكس )

البته انواع درب حياط ويلايي ( لوكس ) يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند. بايد بدانيد كه انواع مختلف درب حياط ويلايي ( لوكس ) ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد. شما ميتوانيد هم از درب هاي چوبي و هم از درب هاي فلزي به عنوان درب حياط ويلايي ( لوكس ) استفاده كنيد البته دقت داشت هباشيد كه استفاده از برخي از آن ها در برخي از نقاط كشور مجاز نيست چرا كه ممكن است امنيت خانه و ساختمان شما را با مشكل روبرو كنند.

براي مشاوره با كارشناسان آهن ايرانيان در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

جستاري درباره فروش اينترنتي خودرو

۷۰ بازديد

جستاري درباره فروش اينترنتي خودرو

 

از زماني كه قرار شد من ماشينم رو بفروشم خودم يك پا كارشناس شدم. الان نه تنها قيمت روز خودرو رو مي دونم بلكه اطلاعات من در زمينه قيمت روز محصولات ايران خودرو نه تنها كمتر از كارشناسان خودرو نيست بلكه حتي من قيمت خودرو هاي داخلي و قيمت خودروهاي وارداتي رو هم مي دونم. دليلش هم روشنه. از روزي كه خواستم ماشينم رو بفروشم و يه ماشين ديگه بخرم به صد جا سر زدم و با دويست نفر حرف زدم  ده ها مقاله خوندم. پاركينگ هاي فروش خودرو رفتم. اما آخر سر گيج شدم. خسته شدم. هر كس يه چيزي مي گفت . يكي مي گفت. ماشينت قراضه است . يكي مي گفت موتورش مثل ساعت كار مي كنه . يكي ديگه مي گفت بايد بدهي موتورشو سرويس كنند.

حتي در مورد بدنه خودروي من هم هر كس يه جور حرف مي زد. يكي مي گفت: چپ كردي؟ يكي مي گفت دورتا دور رنگه. يكي ديگه مي گفت: خط و خش زياد داره اما من مي تونم برات بفروشم .

روز اول گفتم بهتره  در عصر اينترنت ماشين رو بذارم در اختيار استارتاپ  هايي كه در زمينه خريد و فروش كار مي كنند. كافي بود يه سرچ كوچولو تو اينترنت مي كردم و اين كار رو كردم. ده ها شركت ريز و درشت اونجا معرفي شده بودند. از اولين شركتي كه تو صفحه گوگل اومد شروع كردم . مشخصات ماشين رو گذاشتم و بعد شروع كردم به بقيه سرك كشيدن كه  شرايط فروش اتومبيل در سايت ها چه جوريه. و بالاجبار به بعضي هاشون زنگ زدن كه ماشيني با همچين مشخصاتي دارم و مايلم بفروشم.

اولين وب سايت بعد از دو ساعت به من تلفن كرد و آدرس را دقيق چك كرد و گفت: شما  فردا صبح منزل تشريف داشته باشيد تا كارشناس ما بياد و خودروي شما رو  قيمت گذاري كنه. خيلي خوش حال شدم كه در ايران هم مثل ممالك مترقي اينترنت غير از كاربرد هاي تفريحي كاربرد بيزنس هم داره. فردا كارشناس محترم خودرو اومد و كارشناسي كرد و ده تا سوال كرد و موتور و بدنه رو نگاه كرد و عكس گرفت و  گفت: شما 60 هزار تومان به حساب  واريز كنيد بابت كارشناسي. ما از فردا روي ماشين  شما كار مي كنيم. گفتم: ببخشيد استادچه قدر زمان مي بره تا فروش بره. با نگاهي از بالا به پايين فرمودند . ما تو 48 ساعت مي فروشيم حداكثر 72 ساعت. وقتي بحث قيمت شد من  سه ميليون تومن زير قيمت كارشناسي اونا قيمت دادم. اونا گفتند : خودرو شما 59 ميليون مي ارزه من گفتم: والله من پول لازم هستم شما 57 هم بفروشيد ممنون شما مي شم.  از اون زمان تقريبا 45 روز گذشت و تنها يك مشتري از سوي اين وب سايت بسيار حرفه اي به سراغم آمد كه اونم نپسنديد و نخريد.

اما جالبه بدونيد كه بچه هايي كه در اين استارتاپ خودرويي كار مي كردند تقريبا با آداب فروشندگي نسبتي نداشتند.من طي اين 45 روز چندين بار بهشون زنگ زدم اما بسيار براي من جالب بود كه يا تلفن كارشناس محترم خاموش بود يا جواب نمي داد يا بعدا مي گفت ما پنج شنبه  تعطيل كرديم شنبه ساعت 10 صبح مي آييم سركار . براي من بسيار تعجب بر انگيز بود كه در عصر مدرن و اينترنت چه طوري بچه هاي يك وب سايت خودرويي اين قدر بي توجه به مشتري هستند. گفتند خوب اگر  تو همين مدت يك مشتري زنگ زد و خواست ماشينو ببينه شما كه گوشي رو بر نمي داريد. چه جوري ارتباط برقرار مي شه.گفت: فقط ساعت كاري.

يك بار از شون خواهش كردم شما ده تا عكس از ماشين من انداختيد اما تو 4 تا عكس من هم هست . كارشناس شما بدون اين كه به من بگه تند و تند عكس گرفت . شما قراره ماشينو بفروشيد عكس منو چرا گذاشتيد؟ به هر كدوم از بخش ها كه زنگ مي زدم ميگفت: چشم اطلاع مي ديم بر دارند هنوز پس از 45 روز عكس ها سر جاي خودش هست.

يك روز به من زنگ زدند و گفتند يك نفر مشتري مي خواد ماشين شما رو ببينه منزل تشريف داريد: خوش حال شدم وگفتم : البته البته. مي خواستيم بريم مهموني ولي منتظر مي مونيم تا ايشان بيان وبعد ما ميريم . ساعت حوالي 7 شب بود . گفت ساعت 8 دم منزل شماست. ما تا ساعت 9 منتظر مونديم اما كسي نيومد هر چي هم به موبايل كارشناس فروش زنگ زديم گوشي رو برنداشت. فردا گله مندانه از ايشون پرسيدم حداقل گوشي رو بر مي داشتيد مي گفتيد كنسل شده. خيلي راحت گفت: ما ساعت كاريمون تا ساعت هفت و نيمه. بعد از اون ميريم سراغ زندگي مون. گوشي كار هم تو دفتر مي مونه .

يك بار ديگه هم از سركار منو كشوندن منزل تا مشتري بياد اونم وسط روز . مرخصي گرفتم و اومدم . هر چي وايستادم نيومدند. چند بار زنگ زدم گفت: از كرج مي خواد بياد. آخر هم گفت: مثل اينكه پشيمون شد و تلفن ما رو هم جواب نمي ده.

طي اين مدت تجربه فروش با وب سايت هاي ديگر رو هم تجربه كردم كه اگر اونا رو هم بنويسم مثنوي هفتاد من كاغذ مي شه.

آيا بازاريابي و فروش اينترنتي زمينه و مقدمه نمي خواد؟ آيا هر كس مي تونه خودشو  در سايت ها فروشنده اتومبيل معرفي كنه ؟ آيا مديران اين سايت ها يك بار از خودشون سوال كردند كه چرا كسب و كار اونها اين قدر كساده . آيا زمان اون نرسيده كه يك تجديد نظر اساسي در زمينه فروش اينترنتي كالا در ايران انجام بشه تا هر كس كه صبح بلند شده و بيكاره به فكر فروش اينترنتي نيفته.

راستي من هم از فروش اتومبيل پشيمون شدم.

جستاري درباره فروش اينترنتي خودرو

۶۳ بازديد

جستاري درباره فروش اينترنتي خودرو

 

از زماني كه قرار شد من ماشينم رو بفروشم خودم يك پا كارشناس شدم. الان نه تنها قيمت روز خودرو رو مي دونم بلكه اطلاعات من در زمينه قيمت روز محصولات ايران خودرو نه تنها كمتر از كارشناسان خودرو نيست بلكه حتي من قيمت خودرو هاي داخلي و قيمت خودروهاي وارداتي رو هم مي دونم. دليلش هم روشنه. از روزي كه خواستم ماشينم رو بفروشم و يه ماشين ديگه بخرم به صد جا سر زدم و با دويست نفر حرف زدم  ده ها مقاله خوندم. پاركينگ هاي فروش خودرو رفتم. اما آخر سر گيج شدم. خسته شدم. هر كس يه چيزي مي گفت . يكي مي گفت. ماشينت قراضه است . يكي مي گفت موتورش مثل ساعت كار مي كنه . يكي ديگه مي گفت بايد بدهي موتورشو سرويس كنند.

حتي در مورد بدنه خودروي من هم هر كس يه جور حرف مي زد. يكي مي گفت: چپ كردي؟ يكي مي گفت دورتا دور رنگه. يكي ديگه مي گفت: خط و خش زياد داره اما من مي تونم برات بفروشم .

روز اول گفتم بهتره  در عصر اينترنت ماشين رو بذارم در اختيار استارتاپ  هايي كه در زمينه خريد و فروش كار مي كنند. كافي بود يه سرچ كوچولو تو اينترنت مي كردم و اين كار رو كردم. ده ها شركت ريز و درشت اونجا معرفي شده بودند. از اولين شركتي كه تو صفحه گوگل اومد شروع كردم . مشخصات ماشين رو گذاشتم و بعد شروع كردم به بقيه سرك كشيدن كه  شرايط فروش اتومبيل در سايت ها چه جوريه. و بالاجبار به بعضي هاشون زنگ زدن كه ماشيني با همچين مشخصاتي دارم و مايلم بفروشم.

اولين وب سايت بعد از دو ساعت به من تلفن كرد و آدرس را دقيق چك كرد و گفت: شما  فردا صبح منزل تشريف داشته باشيد تا كارشناس ما بياد و خودروي شما رو  قيمت گذاري كنه. خيلي خوش حال شدم كه در ايران هم مثل ممالك مترقي اينترنت غير از كاربرد هاي تفريحي كاربرد بيزنس هم داره. فردا كارشناس محترم خودرو اومد و كارشناسي كرد و ده تا سوال كرد و موتور و بدنه رو نگاه كرد و عكس گرفت و  گفت: شما 60 هزار تومان به حساب  واريز كنيد بابت كارشناسي. ما از فردا روي ماشين  شما كار مي كنيم. گفتم: ببخشيد استادچه قدر زمان مي بره تا فروش بره. با نگاهي از بالا به پايين فرمودند . ما تو 48 ساعت مي فروشيم حداكثر 72 ساعت. وقتي بحث قيمت شد من  سه ميليون تومن زير قيمت كارشناسي اونا قيمت دادم. اونا گفتند : خودرو شما 59 ميليون مي ارزه من گفتم: والله من پول لازم هستم شما 57 هم بفروشيد ممنون شما مي شم.  از اون زمان تقريبا 45 روز گذشت و تنها يك مشتري از سوي اين وب سايت بسيار حرفه اي به سراغم آمد كه اونم نپسنديد و نخريد.

اما جالبه بدونيد كه بچه هايي كه در اين استارتاپ خودرويي كار مي كردند تقريبا با آداب فروشندگي نسبتي نداشتند.من طي اين 45 روز چندين بار بهشون زنگ زدم اما بسيار براي من جالب بود كه يا تلفن كارشناس محترم خاموش بود يا جواب نمي داد يا بعدا مي گفت ما پنج شنبه  تعطيل كرديم شنبه ساعت 10 صبح مي آييم سركار . براي من بسيار تعجب بر انگيز بود كه در عصر مدرن و اينترنت چه طوري بچه هاي يك وب سايت خودرويي اين قدر بي توجه به مشتري هستند. گفتند خوب اگر  تو همين مدت يك مشتري زنگ زد و خواست ماشينو ببينه شما كه گوشي رو بر نمي داريد. چه جوري ارتباط برقرار مي شه.گفت: فقط ساعت كاري.

يك بار از شون خواهش كردم شما ده تا عكس از ماشين من انداختيد اما تو 4 تا عكس من هم هست . كارشناس شما بدون اين كه به من بگه تند و تند عكس گرفت . شما قراره ماشينو بفروشيد عكس منو چرا گذاشتيد؟ به هر كدوم از بخش ها كه زنگ مي زدم ميگفت: چشم اطلاع مي ديم بر دارند هنوز پس از 45 روز عكس ها سر جاي خودش هست.

يك روز به من زنگ زدند و گفتند يك نفر مشتري مي خواد ماشين شما رو ببينه منزل تشريف داريد: خوش حال شدم وگفتم : البته البته. مي خواستيم بريم مهموني ولي منتظر مي مونيم تا ايشان بيان وبعد ما ميريم . ساعت حوالي 7 شب بود . گفت ساعت 8 دم منزل شماست. ما تا ساعت 9 منتظر مونديم اما كسي نيومد هر چي هم به موبايل كارشناس فروش زنگ زديم گوشي رو برنداشت. فردا گله مندانه از ايشون پرسيدم حداقل گوشي رو بر مي داشتيد مي گفتيد كنسل شده. خيلي راحت گفت: ما ساعت كاريمون تا ساعت هفت و نيمه. بعد از اون ميريم سراغ زندگي مون. گوشي كار هم تو دفتر مي مونه .

يك بار ديگه هم از سركار منو كشوندن منزل تا مشتري بياد اونم وسط روز . مرخصي گرفتم و اومدم . هر چي وايستادم نيومدند. چند بار زنگ زدم گفت: از كرج مي خواد بياد. آخر هم گفت: مثل اينكه پشيمون شد و تلفن ما رو هم جواب نمي ده.

طي اين مدت تجربه فروش با وب سايت هاي ديگر رو هم تجربه كردم كه اگر اونا رو هم بنويسم مثنوي هفتاد من كاغذ مي شه.

آيا بازاريابي و فروش اينترنتي زمينه و مقدمه نمي خواد؟ آيا هر كس مي تونه خودشو  در سايت ها فروشنده اتومبيل معرفي كنه ؟ آيا مديران اين سايت ها يك بار از خودشون سوال كردند كه چرا كسب و كار اونها اين قدر كساده . آيا زمان اون نرسيده كه يك تجديد نظر اساسي در زمينه فروش اينترنتي كالا در ايران انجام بشه تا هر كس كه صبح بلند شده و بيكاره به فكر فروش اينترنتي نيفته.

راستي من هم از فروش اتومبيل پشيمون شدم.

مزاياي مرتبط با سايبان خورشيدي

۶۵ بازديد

مزاياي مرتبط با سايبان  خورشيدي

چتر خورشيدي يك ساختار شگفت انگيز در فضاي باز است كه بسياري از صاحبخانه ها داشتن آن را در نظر مي گيرند. اين اقلام از مارك هاي زيادي تهيه مي شوند و به همين دليل متفاوت به نظر مي رسند. مقداري براي ايوان ، باغ يا هرجاي ديگر در محوطه خانه خود نياز داريد. بسياري از آنها وزن مناسبي دارند و بنابراين بسيار قابل حمل هستند. بنابراين ، مي توانيد آنها را به ساحل يا هرجايي كه مي خواهيد ببريد. اين ساختارهاي شگفت انگيز بسيار متنوع هستند ، همانطور كه بسياري از شما به زودي متوجه خواهيد شد. شما آزادانه مي توانيد رنگ ، ارتفاع و طرح دلخواه خود را انتخاب كنيد. معمولاً اين ساختار داراي يك شافت و يك سايبان به عنوان يك چتر است. سايبان از پارچه اي بسيار خاص ساخته شده است كه كيفيت خوبي دارد.

https://www.evernote.com/shard/s476/sh/bb42e4e0-f55b-13ee-cc44-280c93e930e3/c0bdcc504ba63c0d082b87c38afb3391

https://www.merchantcircle.com/blogs/trades-fort-wayne-in/2021/8/-/2063248

 

 

 

 

به عنوان مثال ، بهترين پارچه ضد آب ، ضد كپك است و همچنين مي تواند در برابر آسيب اشعه ماوراء بنفش مقاومت كند. در نتيجه ، پارچه مي تواند سالها دوام بياورد و ظاهري جديد داشته باشد. تا زماني كه يكي را انتخاب كنيد كه به راحتي تميز شود ، مشكلي نخواهيد داشت. علاوه بر اين ، پارچه داراي رنگهاي مختلف است ، مانند قرمز ، نارنجي ، سفيد ، آبي ، زرد و چندين رنگ ديگر. حتي مي توانيد براي خود سايه بان طرح دار تهيه كنيد. برخي داراي نوارهاي زيبا و تركيب رنگ هستند. اگر ارزش زيبايي يك كالا براي شما اهميت دارد ، از انتخاب سايه بان براي خانه خود لذت خواهيد برد. شكل جزئيات ديگري است كه سايبان هاي مختلف را زيبا مي كند. برخي مدور ، مربع ، مستطيل و حتي شش ضلعي هستند. جزئيات ديگري كه هرگز نبايد ناديده بگيريد ، قطب مورد است. مطمئن شويد كه به اندازه كافي قوي است تا بتواند سالها به شما خدمت كند. بيشتر ، يك چتر خورشيدي داراي يك قطب فلزي است ، اغلب آلومينيوم براي دوام آن. شما حتي مي توانيد برخي از اقلام ساخته شده از فولاد را پيدا كنيد ، كه حتي قوي تر است. قطب به پايه اي متصل مي شود كه مي تواند به درستي خود را پشتيباني كند.

 

مي توانيد آن را روي زمين ، بالاي ميز يا هر سطح صاف ديگري نگه داريد. شكل ميز مهم نيست زيرا بسياري از سايبان ها مي توانند به درستي جا بيفتند. مكانيسم شيب نسبتاً متفاوت است ، زيرا هنگام جستجوي اين موارد متوجه خواهيد شد. شما مي توانيد آنها را با هر زاويه اي كه مي خواهيد تنظيم كنيد. البته ، سيستم هاي روشنايي شيك ترين و مفيدترين ويژگي سايبان شما است. اين شامل چراغ ، پنل خورشيدي و باتري قابل شارژ است. پانل معمولاً در نوك چتر است. اين شامل هيچ سيم يا طنابي نيست كه نياز به اتصال دارد. به همين دليل است كه بسياري از مردم عاشق اين ساختارها هستند. آنها به آنها كمك مي كنند تا در فصل تابستان كه مهماني ها معمول است ، انرژي خود را حفظ كنند. علاوه بر اين ، چراغ هاي خورشيدي مانند برق برقي خطري ندارند. تا زماني كه باتري ها از كيفيت خوبي برخوردار باشند ، به راحتي قابل شارژ هستند. توجه داشته باشيد كه چراغ هاي LED از نظر رنگ و ظاهر متفاوت هستند. آنها مي توانند لامپ هاي خوشه اي يا لامپ هاي جداگانه را در يك غلاف نشان دهند. انتخاب سبك هاي مناسب به شما بستگي دارد. حتي ممكن است تصميم بگيريد كه نورپردازي را شخصاً نصب كنيد ، به ويژه اگر قبلاً چتر خورشيدي داريد. به سادگي خريد خود را از طريق اينترنت انجام دهيد زيرا مي توانيد محصولات با كيفيت بالا را دريافت كنيد.

منبع : سايبان برقي منصف   https://sayehban.co/

 

https://www.pawer.global/activity/p/284383/

چرا تلويزيون صدا ندارد؟ چگونه آن را تعمير كنيم؟

۶۵ بازديد

چرا تلويزيون صدا ندارد؟ چگونه آن را تعمير كنيم؟

از آنجا كه هر روزه همه اعضاي خانواده از تلويزيون استفاده مي كنند، مي توان تصور كرد كه چه اشكال بزرگي به وجود خواهد آمد اگر تلويزيون خراب شده و يا با اشكالي جدي رو به رو شود. قطعا مراقبت از تلويزيون و تعمير تلويزيون در مواقع مشكل آن، چيزيست كه بايد بدون سهل انگاري براي آن اقدام كنيد. اما گاهي اشكالاتي همچون صدا نداشتن تلويزيون هم مي تواند دردسرآفرين باشد.

در اين مقاله از سرويس تي وي به دليل قطع شدن صداي تلويزيون و ديگر اشكالات صدا در تلويزيون دليل صداي خش خش تلويزيون خواهيم پرداخت و راهكارهايي را براي حل اختلالات صدا در تلويزيون به شما آموزش خواهيم داد. امكان دارد با كمك اين مطالب، خودتان قادر به حل كردن اشكال قطع صداي تلويزيون باشيد و نيازي به تعمير آن نباشد. پس با ما همراه باشيد.

چرا تلويزيون صدا ندارد؟

دليل قطع شدن صدا تلويزيون ال جي چيست؟ دليل صدا نداشتن تلويزيون سامسونگ چيست؟ دليل قطع صدا تلويزيون سوني چيست؟ علت قطع شدن صداي تلويزيون پاناسونيك چيست؟

اينها بعضي از پرسش هاييست كه بسياري از كاربران به دنبال جواب دقيق و كامل آن مي باشند. صدا نداشتن تلويزيون يا قطع شدن آن يكي از اشكالات رايج تلويزيون هاي خانگيست، اما اشكالات ديگري همچون خش خش كردن صداي تلويزيون، ناهمزمان بودن صدا و تصوير و… وجود دارد كه همگي لذت تجربه استفاده از تلويزيون را از بين مي برند.

صدا بخش مهمي از تلويزيون است كه نمي توان از آن گذشت. اما راه حل اين اشكالات همواره در تعمير تلويزيون خلاصه نمي شود. گاهي وقتي صداي تلويزيون قطع شده، اشكالات صداي تلويزيون ال جي، سامسونگ، سوني و… مربوط به بخش تنظيمات و يا مشكلات ساده ايست كه به راحتي قابل حل است. در بعضي موارد هم كه به تجربه و تخصص تعميركار تلويزيون براي تعمير سخت افزاري احتياج است، پروسه تعمير آنچنان زمانبر يا هزينه بر نيست و در مدت كوتاه در منزل خودتان صورت مي گيرد.

دليل صدا نداشتن تلويزيون

همانطور كه گفته شد، دليل قطع صدا تلويزيون مي تواند به دو دسته عوامل نرم افزاري و عوامل سخت افزاري مربوط شود. اگر موارد نرم افزاري را بررسي كرده و نتوانستيد دليل قطع صدا تلويزيون سامسونگ، ال جي، سوني و … خود را حل كنيد، حتما به كارشناس متخصص براي بررسي تلويزيون مراجعه كنيد تا خسارات بيشتري به تلويزيون وارد نشود.

فعال بودن حالت بي صدا يا MUTE تلويزيون

در همه تلويزيون ها اگر سهوا از روي كنترل تلويزيون خود دكمه Mute يا بي صدا را انتخاب كرده باشيد، با حالتي روبرو مي شويد كه تلويزيون صدا ندارد اما تصوير دارد. براي حل اين اشكال كافيست مجددا دكمه MUTE يا يكي از دكمه هاي ولوم صدا را فشار دهيد تا تلويزيون از حالت بي صدا خارج شود.

نكتهبه روز نبودن نرم افزار تلويزيون، اتصال تلويزيون هاي ديگر به تلويزيون همچون هدفون، تلويزيون هايي كه با بلوتوث وصل مي شوند، تلويزيون هاي ديجيتال وهمينطور جا به جا زدن كابل هاي تلويزيون هاي ديگري كه به تلويزيون متصل مي كنيد، مي تواند دليل قطع صدا تلويزيون شما باشد.

تنظيمات صداي تلويزيون

اگر نداشتن صدا تلويزيون ال جي، سوني، سامسونگ و … از فعال شدن حالت Mute نبود توصيه مي كنيم موارد مربوط به منوي تنظيمات صدا تلويزيون هاي سامسونگ، ال جي، سوني، پاناسونيك و ... را بررسي كنيد. در ادامه نحوه تنظيم صداي بعضي از تلويزيون هاي محبوب ميان مردم را كه احتمال دارد دليل قطع شدن صدا تلويزيون و يا دليل تاخير صدا در تلويزيون باشد را بيان مي كنيم.

تنظيمات صدا تلويزيون سامسونگ

MENU/ صدا/ حالت صدا/ استاندراد

Menu → Sound → Sound Mode → Set to Standard

حل اشكال تاخير صدا در تلويزيون سامسونگ

MENU / صدا/ تنظيمات اضافي/ تاخير صدا/ تنظيم به عدد صفر

Menu → Sound → SPDIF Output → Audio Delay → Set to 0

ريست كردن تنظيمات صدا در تلويزيون سامسونگ

اگر با انجام عمليات فوق اشكال صدا تلويزيون سامسونگ شما برطرف نشد، مي توانيد به روش زير تنظيم صداي تلويزيون سامسونگ را ريست كرده و آن را به حالت پيش فرض بازگردانيد:

MENU / صدا/ تنظيم مجدد صدا

اگر مشكل حل نشد با پشتيباني تلويزيون سامسونگ در سرويس تي وي تماس بگيريد.

تنظيمات صدا تلويزيون سوني

HOME/ تنظيمات/ صدا/ تنظيمات صدا/ حالت صدا/ استاندارد

Home → Settings → Sound → Sound Adjustments → Sound Mode → Standard

تنظيمات زير را هم بررسي كنيد كه به صورت زير انتخاب شده باشند:

تنظيمات يا ACTION MENU/ بلندگوها/ بلندگوي تلويزيون

HOME/ تنظيمات/ نمايش و صدا/ خروجي صوتي/ بلندگوها/ بلندگوي تلويزيون

حل اشكال تاخير صدا در تلويزيون سوني

اشكال تاخير صدا در تلويزيون سوني معمولا وقتي ديده مي شود كه يك تلويزيون خارجي را از طريق بلوتوث يا كابل HDMI به تلويزيون خود وصل مي كنيد. در اين صورت مي توانيد ميزان تاخير بين صدا و تصوير را از طريق تنظيم زمان بندي خروجي صدا و تصوير را تنظيم كنيد. براي اين كار بايد از طريق منو زير عمل كنيد:

HOME/ تنظيمات/ صدا/ همگام سازي صدا/تصوير

اگر مشكل حل نشد با پشتيباني تلويزيون سوني در سرويس تي وي تماس بگيريد.

تنظيمات صدا تلويزيون ال جي

تنظيمات/ صدا/ حالت صدا/ استاندارد

Home → Settings → Sound → Sound Mode → Standard

تنظيمات/ صدا/ خروجي صدا/ بلندگوي تلويزيون

براي بررسي صداي تلويزيون ال جي مي توانيد از طريق اين منو اقدام كنيد

MENU/ sound test

حل اشكال تاخير صدا در تلويزيون ال جي

Home → Settings → Sound → AV Sync Adjust → Set to On

با حركت دكمه لغزنده مربوط به اسپيكر خروجي به سمت چپ يا راست مي توانيد ميزان تاخير صدا و تصويز تلويزيون ال جي را تنظيم كنيد.

اگر نتوانستيد اشكال صدا تلويزيون ال جي خود را حل كنيد، مي توانيد تنظيمات صداي تلويزيون ال جي خود را ريست كنيد. به اين صورت كه: دكمه MUTE روي كنترل تلويزيون ال جي خود را سه بار فشار دهيد بعد از صفحه ظاهر شده دكمه confirm را انتخاب كنيد تا تنظيمات صدا تلويزيون ال جي شما ريست شود.

تنظيمات صدا تلويزيون پاناسونيك

MENU / سطح صوتي/ سطح صوتي پيشرفته/ روشن

Menu → Audio→ Advanced Audio → Set to On

اگر مشكل حل نشد با پشتيباني تلويزيون ال جي در سرويس تي وي تماس بگيريد.