جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

بهترين سايت دانلود رايگان فيلم ايراني همتا مووي

۵۸ بازديد

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترين سايت براي دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي هستيد، با ما در اين مطلب همراه باشيد.

ابتدا براي اين كه بتوانيم بهترين سايت دانلود فيلم و سريال را انتخاب كنيم، بايد بدانيم كه بهترين سايت چه ويژگي‌هايي دارد؟

ويژگي‌هاي بهترين سايت دانلود فيلم و سريال:

- داراي آرشيويي بروز و قدرتمند از فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني و خارجي

- داراي دسته‌بندي كاربردي جهت دسترسي سريع به ژانر مورد علاقه

- داراي توضيحات و اطلاعات كامل از فيلم و سريال

- داراي رده بندي سني

- دوبله فارسي و سانسور بودن فيلم‌ها و سريال‌ها

- فيلم‌ها و سريال‌ها بايد داراي بالاترين و بهترين كيفيت باشند

- داراري تصاوير، تريلر يا تيزر از فيلم و سريال

- رايگان بودن فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني و خارجي

- نيم بها بودن ترافيك دانلودي

- سريع، بروز و قدرتمند بود سايت

بهترين سايت:

حال كدام سايت دانلود فيلم و سريال وجود دارد كه تمامي ويژگي‌هاي ذكر شده در بالا را يكجا داشته باشد؛ بله، همتا مووي بهترين سايت دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي با لينك مستقيم و ترافيك نيم بها است كه داراي آرشيو بزرگ و قدرتمند از جديدترين فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني و خارجي همراه با دسته بندي كاربردي و طراحي ساده و كاربرپسند براي دسترسي سريع به محتواي مورد نظر مي‌باشد. به جرات مي‌توان گفت كه وبسايت همتا مووي نه تنها جزء بهترين سايت‌هاي دانلود فيلم و سريال ايران بلكه جزء برترين سايت‌هاي فارسي زبان ايران و جهان است.

بهترين سايت دانلود فيلم دوبله فارسي:

يكي از محبوب و پر طرف‌دار‌ترين خدمات وبسايت همتا مووي كه داراي آرشيويي بروز و قدرتمند، دسته‌بندي كاربردي، توضيحات و اطلاعات كامل، رده بندي سني و ديگر موارد ذكر شده، بهترين سايت دانلود فيلم دوبله فارسي در ايران و سايت‌هاي فارسي زبان جهان است كه جديدترين فيلم‌هاي سينمايي خارجي را با دوبله فارسي حرفه‌اي و امكان دانلود با لينك مستقيم و همچنين ترافيك نيم بها ارئه مي‌كند.

بهترين سايت دانلود سريال دوبله فارسي:

اگر علاقه‌مند سريال‌هاي خارجي هستيد و دوست داريد در كنار خانواده جديدترين سريال‌هاي روز دنيا را با دوبله فارسي حرفه‌اي مشاهده كنيد، قطعا وبسايت همتا مووي با دارا بودن آرشيويي بروز و قدرتمند مي‌تواند به تنهايي شما را از مراجعه و گشت گذار در اينترنت به جهت پيدا كردن سريال دوبله فارسي بي‌نياز كند؛ زيرا سايت همتا مووي بهترين سايت دانلود سريال دوبله فارسي در ايران و سايت‌هاي فارسي زبان دنيا است كه جديدترين سريال‌هاي خارجي را با دوبله فارسي حرفه‌اي و امكان دانلود با لينك مستقيم و همچنين ترافيك نيم بها ارئه مي‌كند.

بهترين سايت دانلود رايگان فيلم ايراني:

اولين، برترين، بزرگ‌ترين و بهترين سايت دانلود رايگان فيلم ايراني با آرشيويي از جديدترين فيلم‌هاي ايراني در همه ژانرها، رايگان سايت همتا مووي مي‌باشد. لازم به ذكر از كه شما مي‌توانيد فيلم‌هاي ايراني را در وبسايت همتا مووي با لينك مستقيم رايگان و ترافيك نيم بها دانلود نماييد.

به طور كلي وبسايت همتا مووي بهترين وبسايت ايراني دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي مي‌باشد كه داراي محتواي مناسب براي خانواده‌هاي ايراني و فارسي زبان مي‌باشد كه تمامي خدمات آن به صورت كاملا رايگان ارائه مي‌شود. براي دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي كافي است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد كنيد يا نام همتا مووي را در موتور جستجوي گوگل تايپ كنيد تا وارد رايگان سايت همتا مووي شويد.

معرفي شركت خدمات كامپيوتري رايانه كمك

۵۴ بازديد

معرفي شركت خدمات كامپيوتري رايانه كمك

 

s8_reyq.jpg

 

رايانه كمك با سابقه بيش از ?? سال ارائه خدمات كامپيوتري، سال‌ها است كه به‌صورت تلفني به حل مشكلات كامپيوتري و تلفن همراه شما عزيزان مي‌پردازد.

سلب‌ مسئوليت: تحريريه‌ي زوميت در تهيه‌ اين محتواي تبليغاتي نقش نداشته و مسئوليتي در قبال صحت آن ندارد.

باتوجه‌به سابقه بالاي ما در اين زمينه و همچنين بهره‌مندي از كارشناسان مجرب و باتجربه به جرأت مي توانيم بگوييم شركت رايانه كمك در نوع خود بي‌نظير است

 چرا رايانه كمك؟

از سال‌ها پيش بسياري از كارشناسان كامپيوتر شروع به حل مشكلات كامپيوتري هم‌وطنان عزيز  كرده‌اند؛ اما زماني‌كه ما با يك مشكل كامپيوتري روبه‌رو مي‌شديم، مجبور به انتقال كامپيوتر خود به يك خدمات كامپيوتري بوديم. شروع كار رايانه‌كمك بر اين مبنا بود كه ديگر نياز به انتقال كامپيوتر شخصي خود نداشته باشيم؛ بنابراين علاوه بر كاهش زمان و هزينه سعي بر افزايش امنيت اطلاعات شما عزيزان داشته‌ايم

در بيشتر مواقع مشكلات كامپيوتري در كمتر از پنج دقيقه صحبت، با يك كارشناس كامپيوتر حل مي‌شود؛ پس صرف هزينه و زمان بالا براي جابه‌جايي كامپيوتر به يك مركز كامپيوتري به هيچ عنوان منطقي نيست

همان‌طور كه از صحبت‌هاي بالا متوجه شديد، حل مشكلات كامپيوتري به‌صورت تلفني يا حتي از طرق اينترنت و با استفاده از نرم‌افزارهاي ريموت كنترل، ايده‌اي شد براي تأسيس شركت پشتيبان كامپيوتر رايانه كمك، ما اين شركت را با بهره‌مندي از كارشناسان مجرب تأسيس كرديم تا در كمترين زمان قادر به حل مشكلات شما عزيزان باشيم

 

 انواع خدمات شركت رايانه كمك

 در اين قسمت مي‌خواهيم شما را با خدمات شركت رايانه كمك بيشتر آشنا كنيم.

  ما در دو حوزه سخت‌افزار و نرم‌افزار كامپيوتر آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزيز هستيم. همچنين در حوزه حل مشكلات نرم‌افزاري گوشي‌هاي تلفن، كارشناسان باتجربه‌اي ما را همراهي مي‌كنند

  • پشتيباني شبكه‌هاي كامپيوتري
  • عيب‌يابي سخت‌افزاري و نرم‌افزاري
  • بازيابي اطلاعات
  • ارائه و نصب انواع آنتي‌ويروس، ويروس‌كشي
  • نصب انواع سيستم‌عامل‌ مانند ويندوز
  • تعمير كامپيوتر
  • راه‌اندازي شبكه
  • نگه‌داري از شبكه‌هاي كامپيوتري
  • عيب‌يابي شبكه
  • ارتقا و به‌روزرساني كامپيوترهاي قديمي
  • نصب نرم‌افزارهاي عمومي و تخصصي
  • حل مشكلات نرم‌افزاري
  • اعزام كارشناس كامپيوتر به محل كار و منزل شما و تعمير كامپيوتر در محل
  • حل مشكلات اينترنتي
  • راه‌اندازي اينترنت و تنظيم مودم
  • فروش قطعات سخت‌افزاري
  • فروش تجهيزات كامپيوتري
  • طراحي سايت با كدنويسي يا وردپرس
  • نگه‌داري سايت
  • آموزش كامپيوتر

  خدمات كامپيوتر تلفني

 همان‌طور كه متوجه شديد اصلي‌ترين كار شركت رايانه كمك ارائه خدمات كامپيوتري تلفني است. بدين منظور شما عزيزان مي‌توانيد با شماره‌هاي 9099071540 و 909070192 ازطريق تلفن‌ ثابت و خط موبايل همراه اول با شركت رايانه كمك در تماس باشيد. كارشناسان ما پس از از شنيدن مشكل كامپيوتري شما ما به‌صورت تلفني در كوتاه‌ترين زمان ممكن مشكل را برطرف مي‌كنند و در صورت نياز از شما درخواست مي‌شود براي بالا بردن كيفيت خدمت‌رساني و سرعت، روي سيستم خود نرم‌افزار ريموت نصب كنيد تا كارشناس به‌صورت ريموت به سيستم شما متصل شود و مشكل را برطرف كند. اما در صورتي‌كه مشكل سخت‌افزار  تشخيص داده شود يا امكان حل مشكل به‌صورت تلفني و اينترنتي برقرار نباشد، كاربر مي‌تواند از گزينه ثبت سرويس حضوري استفاده كند كه در اين صورت، هم مي‌توانيم كارشناس به محل اعزام كنيم و هم شما مي‌توانيد سيستم خود را به محل شركت رايانه كمك ارسال كنيد

 خدمات كامپيوتر در محل

همان‌طور كه در قسمت قبل توضيح داده شد، يكي از خدمات شركت رايانه كمك اعزام كارشناس كامپيوتر به محل است. مزيت اين روش اين است كه تعمير كامپيوتر شما جلوي چشم‌تان انجام مي‌شود.

بنابراين علاوه بر افزايش امنيت و در صورت داشتن زمينه، شما مي‌توانيد روش حل مشكل كامپيوتر را از كارشناس شركت ما ياد بگيريد

يكي از اهداف شركت رايانه كمك افزايش سطح آگاهي شما عزيزان است و در هر دو روش:

?- زماني‌كه به‌صورت تلفني در حال كمك به شما در رفع مشكل كامپيوتري هستيم.

?- زماني‌كه به‌صورت حضوري در محل به تعمير كامپيوتر شما مي‌پردازيم.

تمامي مراحل انجام كار قدم به قدم به شما عزيزان توضيح داده خواهد شد. با اين كار به افزايش سطح آگاهي هم‌وطنان خود در زمينه كامپيوتر كمك كرده‌ايم

البته شايد بسياري از هم‌وطنان اين ذهنيت را داشته باشند: «ازآنجاكه ما از اين طريق كسب درآمد مي‌كنيم، چه دليلي دارد اين مراحل را به آن‌ها آموزش بدهيم و شايد در آموزش كوتاهي كنيم»؛ اما بايد بگوييم با پيشرفت روزبه‌روز تكنولوژي مشكلات كامپيوتري نيز روزبه‌روز افزايش پيدا مي‌كند؛ بنابراين ما به‌دنبال يادگيري و رفع مشكلات جديد هستيم پس آشنايي شما با مشكلات قديمي تداخلي با كار ما ندارد.

هم در زمينه حل مشكلات كامپيوتري شما و هم در زمينه آموزش رفع مشكلات كامپيوتر ما با شما همراه هستيم.

 فروش قطعات سخت‌افزاري

 زماني‌كه شما تصميم به خريد قطعات سخت‌افزاري براي حل مشكل يا حتي ارتقا سيستم كامپيوتري خود داريد، بهتر است با يك شركت ارائه‌دهنده خدمات كامپيوتري تماس بگيريد. اين موضوع مي‌تواند صرفه‌جويي در زمان و هزينه را براي شما عزيزان به‌همراه داشته باشد. ازآنجاكه قطعاتي ارائه‌شده توسط شركت‌هاي معتبر، اورجينال و فابريك است و باتوجه‌به داشتن گارانتي معتبر، ديگر نگران خريد قطعات فيك نخواهيد بود.

شركت رايانه كمك علاوه بر ارائه خدمات كامپيوتري، بخش تعميرات تخصصي لپ‌تاپ را براي راحتي كار شما عزيزان راه‌اندازي كرده است. بنابراين با خيال راحت مي‌توانيد قطعات سخت‌افزاري مدنظر خود را تنها با يك تماس تهيه كنيد.

 آموزش كامپيوتر در منزل

علاوه بر اينكه شما مي‌توانيد همراه‌با كارشناسان ما قدم به قدم مراحل حل مشكلات كاميپوتري يا تلفن همراه را ياد بگيرد، شركت ما بسته آموزش كامپيوتري را با عنوان «ده مهارت» ارائه كرده است. عزيزاني كه قصد يادگيري كامپيوتري در منزل داشته باشند، مي‌توانند با تهيه اين بسته آموزشي در زمينه‌هايي از قبيل (وردپرس، ويندوز، آفيس، فتوشاپ و ...) به يادگيري كامپيوتر بپردازند. ما در اين بسته آموزشي سعي كرده‌ايم علاوه بر آموزش‌هاي كاربردي، رفع انواع مشكلات كامپيوتري را نيز آموزش دهيم. اميدواريم توانسته باشيم در زمينه افزايش آگاهي هموطن‌هاي خود قدمي برداريم.

منبع : www.zoomit.ir

مجموعه NFT پلتفرم Splinterlands در 30 ثانيه فروخته شد

۵۰ بازديد

مجموعه NFT پلتفرم Splinterlands در 30 ثانيه فروخته شد

پلتفرم بازي Splinterlands با همكاري Loak و Waka Flocka Flame، مجموعه منحصر به فرد NFT خود را تنها در 30 ثانيه فروخت.

نتيجه همكاري اين بازي بلاك چين با مركز NFT هاي پوشيدني و خواننده رپ، داراي كاربرد بيشتري در خارج از بازي است.

مجموعه Waka Flocka NFT دو عملكرد اصلي نيز خواهد داشت. به عنوان يك كارت احضار قابل بازي و به عنوان NFT هاي پوشيدني در فيلترهاي AR Snapchat در نسخه‌هاي معمولي و طلايي عرضه خواهد شد.

كارت احضار قابل بازي، به نام Waka Spiritblade، يك احضار كننده مرگ افسانه‌اي 3 هزينه‌اي با توانايي سم است. اين قابليت براي تمام هيولاهاي كاربر در ميدان اعمال خواهد شد. بدين ترتيب اين شانس 50 درصدي را براي آنها نيز ايجاد مي‌كند تا در هنگام ضربه به هيولاهاي دشمن سم خود را وارد كنند NFT هاي Waka Flocka فروخته شده، همه در سطح حداكثر خواهند بود.

دكتر جسي اگرود رايش مديرعامل Splinterlands، هيجان خود را در خصوص همكاري با Loak و Waka Flocka Flame به اشتراك گذاشت.

NFTها اميد مالكيت واقعي را دارند و بخش بزرگي از آن براي دارايي‌هاي درون بازي خريداري شده توسط كاربران است و خارج از بازي فروخته شوند. اين تنها يكي از اولين نمونه‌هاي اميدواركننده است كه ارزش پيشنهادي را براي گيمرها تغيير خواهد داد.

معرفي بازي Splinterlands 

 

s8_hj86.jpg

اسپلينترلندز يكي از بازي‌هاي بلاكچيني قديمي در بازار است كه به تازگي دستاوردهاي بسياري كسب كرده است. اين بازي در ابتدا با نام استيم مانسترز و در بستر بلاكچين استيم راه‌اندازي شد؛ اما زماني كه جاستين تون مديريت اين پلتفرم را بر عهده گرفت، به بلاك چين هايو منتقل شد و در آخر نام آن به Splinterlands تغيير يافت.

در اين بازي، بازيكنان يك دسته كارت جمع‌آوري و طراحي مي‌كنند و با بازيكنان ديگر نيز به رقابت مي‌پردازند.

رقابت در اين بازي به جاي يك سيستم نوبتي شبيه به بازي‌هاي كارتي سنتي، سريع و خودكار هستند؛ مانند بازي‌هاي مبارزه‌اي خودكار.

جذابيت و نوآوري بازي اسپلينترلندز در جمع‌آوري و مبادله كارت‌هاي آن است؛ همه كارت‌ها در بازي Splinterlands از نوع NFT هستند، به اين معني كه بازيكنان مالكيت كامل آنها را دارند و مي‌توانند آنها را در بازار نيز معامله كنند.

در اين بازي گيمرها مي‌توانند با برنده شدن در رقابت‌ها توكن كريستال‌ انرژي تاريك كسب كنند و اين توكن‌ها را مي‌توان به بلاك چين‌هاي ديگري مانند اتريوم يا بايننس نيز منتقل كرد. همچنين اين تيم پلي را نيز به بلاك چين وكس ايجاد كرده كه به كاربران اجازه مي‌دهد با رپد كردن توكن‌هاي NFT خود بتوانند آنها را در بازارهاي محبوب NFT در بستر بلاك چين وكس معامله كنند. در آگوست سال 2021، اين تيم توكن اكوسيستم خود را با نام اسپلينترشاردز راه‌اندازي كرد و از آن زمان، علاقه كاربران به اين بازي بيش از پيش شده است.

اگر به دنياي ارز ديجيتال، متاورس و NFT علاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌كنيم به وبسايت ايران متا مراجعه كنيد. در ايران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهاي ديجيتال را مورد بررسي قرار مي‌دهيم و از هيچ خبر جديدي در اين حوزه بي‌اطلاع نخواهيد ماند.

 

بهبود امنيت شهر با دوربين هاي نظارتي

۴۷ بازديد

بهترين NVR براي دوربين مداربسته

سلام بر همه دوستان و همراهان گرامي، در اين مقاله تصميم داريم فاكتورها و پارامترهاي مهم براي انتخاب يك NVR خوب را معرفي نماييم. اما قبل از تشريح پارامترهاي يك NVR خوب، لازم است عملكرد اين دستگاه (NVR) معرفي گردد. با شناسايي عملكرد دستگاه  NVR مي‌توان انتخاب بهتري را براي دستيابي به اهداف خود در سيستم نظارت تصويري تصور داشت.

 

به‌طوركلي NVR مخفف Network Video recorder است، كه در اصطلاح فارسي ضبط كننده ويديويي تحت شبكه نام دارد. NVRها در مقايسه با رقيب خود يعني DVRها داراي مزاياي بيشتر و تكنولوژي جديدتر هستند. DVRها براي سيستم‌هاي مداربسته آنالوگ به كار مي‌روند و در اصطلاح فارسي ذخيره‌سازي ويديويي ديجيتال نام دارند. نكته‌اي كه در هريك از اين دستگاه‌ها وجود دارد اين است كه هر دو دستگاه وظيفه ذخيره‌سازي تصاوير ويديويي را بر عهده‌دارند. اما دستگاه‌هاي DVR و NVR در عمل تفاوت‌هاي بنيادي و اساسي دارند كه در ادامه به تشريح آن‌ها مي‌پردازيم.

تفاوت هاي اساسي DVR و NVR

دستگاه‌هاي DVR قدمت بيشتري دارند و با اتصال به دوربين‌هاي آنالوگ توسط كابل كواكسيال تصاوير دوربين‌هاي مداربسته را ذخيره‌سازي مي‌نمايند. كابل كواكسيال  وظيفه ارسال تصاوير ويديويي آنالوگ را  از دوربين به  DVRدارد ، البته در سيستم‌هاي جديدتر كابل كواكسيال قادر است تا تصاوير اچ‌دي را به دستگاه‌هاي DVR جديدتر ارسال كند. به‌طوركلي مي‌توان گفت كه وظيفه دستگاه DVR پردازش تصاوير آنالوگ و تبديل آن به ديجيتال و درنهايت ذخيره‌سازي مي­باشد. دستگاه DVR وظيفه ذخيره‌سازي و نمايش تصاوير ضبط شده بر را روي هاردديسك را بر عهده دارد.

دستگاه NVR نيز عملكرد مشابهي دارد. اما اين دستگاه تصاوير ديجيتالي را از دوربين‌هايي كه در همان شبكه قرار دارند گرفته و ذخيره‌سازي مي‌نمايد.

وظيفه دستگاه DVR پردازش تصاوير آنالوگ و تبديل آن به ديجيتال و درنهايت ذخيره‌سازي مي¬باشد. دستگاه DVR وظيفه ذخيره‌سازي و نمايش تصاوير ضبط شده بر را روي هاردديسك را بر عهده دارد.
دستگاه NVR نيز عملكرد مشابهي دارد. اما اين دستگاه تصاوير ديجيتالي را از دوربين‌هايي كه در همان شبكه قرار دارند گرفته و ذخيره‌سازي مي‌نمايد.

دقت شود كه در DVR لازم است كه بين هر دوربين و دستگاه  DVR  كابل كشي توسط يك كابل كواكسيال انجام گيرد ارتباط بين هر دوربين و دستگاه  DVR به‌صورت نظير به نظير است. اما در دستگاه  NVR اين دستگاه كافي است با يك كابل شبكه به شبكه موجود كه دوربين‌ها در آن قرار دارند وصل گردد. دوربين‌هاي تحت شبكه را به نام دوربين‌هاي IP مي‌شناسند. هنگامي‌كه دوربين‌ها و NVR به شبكه وصل شوند، دستگاه NVR قادر به ذخيره‌سازي تصاوير دوربين‌هاي تحت شبكه خواهد بود. برخلاف DVR، دستگاه‌هاي  NVR به دوربين‌هاي تحت شبكه اجازه مي‌دهند كه تمام فرايند فشرده‌سازي تصاوير، برنامه‌نويسي براي هوشمند سازي و پردازش ويديويي در سمت دوربين انجام شود . در سيستم‌هاي تحت شبكه تصاوير  پس از پردازش توسط دوربين براي ذخيره‌سازي به سمت  NVR ارسال مي­شود.

بيشتر بخوانيد: قيمت دوربين مدار بسته

آيا NVR نسبت به DVR برتري دارد؟

 

 

حتما بخوانيد: انتخاب DVR و NVR مناسب

سؤالي كه اينجا مطرح مي‌شود اين است كه آيا NVR  نسبت به DVR برتري دارد؟ در صورتيكه شما اكنون سيستم مداربسته آنالوگ داريد و از كابل كواكسيال بهره مي‌گيرد، ممكن است بهترين  NVR  ها نيز براي شما سودمند نباشند. NVR  ها اگرچه مزاياي بيشتري را به نسبت DVR  ها دارند اما به‌هيچ‌وجه نمي‌توانند با كابل‌هاي كواكسيال ارتباط برقرار نمايند. از سويي ديگر برخي از  DVR  ها مي‌توانند دوربين‌هاي تحت شبكه را به خود اضافه كنند، البته سازگاري دوربين‌هاي تحت شبكه با اين نوع  DVR ها و پشتيباني از ويژگي‌هاي دوربين شبكه توسط  DVR محدود است. البته در نسل جديدتر DVRها دستگاه­هاي XVR ارائه‌شده اند كه علاوه بر پشتيباني از دوربين‌هاي آنالوگ قادر مي­باشند به‌صورت كامل از دوربين‌هاي تحت شبكه پشتيباني نمايند. به‌طوركلي مي‌توان نتيجه گرفت كه براي انتخاب DVR يا NVR لازم است كه شرايط خود را ارزيابي نماييد و آنچه با شرايط و نياز شما سازگار است را انتخاب نماييد.

به‌عنوان‌مثال امروزه يكي از نيازهاي مهم و پرطرفدار در صنعت دوربين مداربسته، دسترسي به تنظيمات دوربين از راه دور و يا از بستر شبكه مي­باشد. قبل از توسعه دوربين‌هاي تحت شبكه، تنها دسترسي از راه دور به دوربين­هاي آنالوگ چرخاندن دوربين‌هاي چرخشي (PTZ) بود، البته همين تنظيمات چرخش دوربين بسيار مشكل داشت و تعامل و ارتباط با آن به‌سختي صورت مي‌پذيرفت. به‌واسطه كنترل‌كننده PTZ شما قادر بوديد كه به منوي  OSD دوربين دسترسي پيدا كنيد. – منوي OSD همان منويي است كه روي صفحه‌نمايش براي تنظيمات ظاهر مي‌شود، مشابه اين منو را در تلويزيون خود مشاهده كرده‌ايد- با دسترسي به منوي OSD دوربين شما قادر خواهيد بود كه منوهاي متني را مشاهده كرده و براي تنظيماتي نظير تنظيمات تصوير، تنظيمات روز و شب و .. گزينه مربوطه را انتخاب كنيد و  تنظيمات موردنظر را اعمال كنيد. البته پيكربندي براي دسترسي به منوي دوربين از طريق  OSD به‌سختي صورت مي‌پذيرد و در برخي مواقع، اعمال تنظيمات نيز  نا موفق خواهد بود. بسياري معتقدند پيكربندي OSD بسيار سخت است و در برخي مواقع پياده‌سازي آن شفاف و مشخص نيست و شايد يك تنظيم خاص در پيكربندي مؤثر نباشد.

راهكارهاي اعمال تنظيمات در دوربين هاي تحت شبكه

براي اعمال تنظيمات در دوربين‌هاي تحت شبكه دو راهكار وجود دارد، در راهكار اول به كمك دستگاه  NVR مي‌توانيد مستقيماً به دوربين وصل شده و تنظيمات را روي آن اعمال كنيد. به‌بيان‌ديگر NVR مانند يك واسط عمل مي‌كند و به شما كمك مي‌كند تنظيمات را روي دوربين وارد كنيد. در راهكار دوم براي پيكربندي و تنظيم دوربين مداربسته تحت شبكه مي‌توانيد از رايانه شخصي خود استفاده كنيد و به كمك مرورگر، آدرس IP دوربين را وارد نموده و به كمك رابط وب دوربين، تنظيمات را به‌راحتي روي دستگاه اعمال نماييد. به بيان ساده تر مي توان گفت كه شما مي­توانيد عميق‌ترين و پيچيده‌ترين تنظيمات را بسيار راحت روي دوربين وارد كنيد، ضمن اينكه دسترسي و دستكاري تنظيمات به‌مراتب ساده تر از  OSD است. فعال يا غيرفعال شدن تنظيمات براي شما نمايش داده خواهد شد و به‌صورت گرافيكي مشخص مي‌گردد كه مثلاً شدت نور چقدر تغييريافته است.

بيشتر بخوانيم: dvr   nvr    سوئيچ شبكه 8 پورت

علاوه بر اين رزولوشن‌هاي بالا، نظير ?K با بهره‌گيري از الگوريتم‌هاي فشرده‌سازي ويديويي H.264 در NVRهاي پيشرفته امروزي قابل بهره‌برداري است. الگوريتم‌هاي فشرده‌سازي نوين نظير H.265 ميزان فشرده‌سازي كاهش فضاي ذخيره‌سازي را به‌مراتب نسبت به الگوريتم‌هاي پيشين كاهش مي‌دهند. اين امر سبب مي‌شود كه علاوه بر كاهش فضاي ذخيره‌سازي، پهناي باند مصرفي نيز كاهش يابد. دقت كنيد كه بسياري از NVRها در انتقال تصوير بسيار ساده تر عمل مي‌نمايند و تنظيمات كمي نياز دارند.

هوشمندسازي تصاوير

موضوع مهم‌تر، بحث هوشمند سازي تصوير است. استفاده از فناوري‌هاي هوشمند سازي  و هوش مصنوعي اگر در انحصار دوربين تحت شبكه و يا  NVR نباشند ، مي توان گفت كه در اين دستگاه‌ها بسيار متداول تر و در دسترس تر  و توسعه‌يافته‌تر شده‌اند و اين امر سبب بهبود كارايي و استفاده بهره‌ور اين دستگاه‌ها گرديده است. امروزه برخي از NVRهاي تحت شبكه با هوشمندسازي­هاي مختلف عرضه مي‌گردند و اين توابع و برنامه‌هاي هوشمند سازي از بدو امر روي اين دستگاه‌ها قرار مي‌گيرند.

  • تشخيص چهره
  • تشخيص صورت
  • شمارش افراد
  • تشخيص بدن انسان
  • تشخيص خودرو
  • هوش مصنوعي و IVS
  • فناوري حرارتي
  • تشخيص فرد در برابر وسيله نقليه
  • تشخيص خصايص و ويژگي‌هاي انساني براي ورود ( مثلاً درجه حرارت بدن در شرايط كرونا)

 

نتيجه گيري :

براي انتخاب DVR يا NVR لازم است كه شرايط خود را ارزيابي نماييد و آنچه با شرايط و نياز شما سازگار است را انتخاب نماييد.

معرفي و بررسي قابليت هاي انواع دوربين مداربسته فرودگاه ها

۴۹ بازديد

معرفي و بررسي قابليت هاي انواع دوربين مداربسته فرودگاه ها

 

 

در اين مقاله سعي مي شود كلياتي در مورد سيستم هاي دوربين مداربسته قابل نصب در فرودگاه ها آورده شود

اولين گزينه جهت نصب دوربين مداربسته در فرودگاه ها انتخاب سولوشن دوربين و دسـتگاه هاي ضـبط ديجيتال مي باشد كه با

توجه به اين كه وسعت فرودگاه ها بزرگ و به طبع تعداد دوربين

ها زياد و نياز به رزولوشـن هاي بالا مي باشد لذا فقط از دوربين

هاي تحت شبكه استفاده مي كنيم .

 

نصب دوربين مداربسته اسپيددام در فرودگاه ها

براي داشتن ديد كلي و كنترل آنلاين در حالت تصاوير زنده مي توان در فرودگاه ها از دوربين هاي اسپيد دام استفاده كرد
اين دوربين ها بايد داراي قابليت چرخش اتوماتيك و دستي و قابليت تعقيب سوژه متحرك را داشته باشند، و همچنين دوربين هاي مداربسته گردان كه در محيط بيرون سالن فرودگاه نصب مي گردند بايد داراي تكنولوژي StarLight باشند تا بتوانند در شب نيز تصاوير رنگي قابل قبولي ارائه دهند .
در كل نصب دوربين هاي گردان (Speed Dome) در فرودگاه ها به عنوان مكملي براي سيستم دوربين مداربسته ثابت (Fix)  اجتناب ناپذير است .
پيشنهاد مي شود با زون بندي بين دوربين هاي اسپيددام و ايجاد حساسيت بين زون ها تا حد زيادي، ميزان خطا و سوژه از دست رفته را به حداقل برسانيد

نصب دوربين هاي مداربسته فيكس يا ثابت در فرودگاه ها

دوربين هاي مداربسته ثابت در فرودگاه ها نقش نگهبانان و ناظران ?? ساعته بدون خستگي را ايفا مي كنند
اين دوربين هاي مداربسته بايد داراي خصوصيات هوشمند نيز باشند
رزولوشن بالا اولين و مهم ترين ويژگي دوربين هاي لنز ثابت در فرودگاه ها مي باشد، كه دوربين هايي با رزولوشن ? مگا پيكسل براي محيط داخل و دوربين هاي با رزولوشن ? مگا پيكسل و بالاتر براي محيط بيرون پيشنهاد مي شود .  
شايان ذكر است با توجه به اهميت سوژه بايد تعداد دوربين ها كافي باشد .

در حال حاضر دوربين هاي مداربسته صرفا وظيفه ي ضبط تصاوير را ندارند ، بلكه بعنوان عاملي در راستاي پيشگيري از وقوع جرم و ناهنجاري محسوب مي شوند هوشمند بودن دوربين هاي مداربسته مي تواند كمك شاياني براي ميسر گشتن اين مهم باشد .

چه انتظاراتي از دوربين هاي مداربسته داخل فرودگاه ها مي رود ؟

 دوربين هاي مداربسته فرودگاهي بايد داراي قابليت هاي هوشمندي به شرح ذيل باشند :

? تشخيص چهره

اين قابليت در دوربين ها باعث شناسايي سريع و بي نقص متهمان مي شود، ضمنا مي توان از طريق اين قابليت جست و جو بر اساس چهره ي شخص در بازبيني ها را انجام داد .

? تشخيص اشيا جا مانده

توسط اين ويژگي، دوربين مداربسته مي تواند تشخيص دهد كه بسته اي بيشتر از زمان طبيعي در محلي رها شده است و از اين طريق بسياري از حملات تروريستي را مي توان خنثي كرد .

? هشدار سرقت اشياء

دوربين هاي مداربسته مي توانند توسط اين ويژگي از مفقود شدن شي كه در تصوير وجود داشته و به سرقت رفته مطلع شوند و به اتاق مانيتورينگ ارسال هشدار نمايند .

هشدار عبور از خط

اين قابليت در دوربين هاي مداربسته فرودگاهي بسيار كاربرد دارند و در اين صورت تمامي محل هايي كه نياز است كسي از آن ها عبور نكند مورد حفاظت دوربين مداربسته قرار مي گيرند و با عبور شخص از اين مناطق هشدار به مركز مانيتورينگ ارسال مي شود .

? پرسه زدن مشكوك

دوربين هاي مداربسته فرودگاهي قابليت تشخيص پرسه زدن هاي بي مورد را دارا مي باشند .

? فنس مجازي

مي توان با فنس كشي مجازي در قسمتي از فرودگاه از ورود و خروج افراد به آن محل جلوگيري كرد .

? عبور يك طرفه

در هر قسمتي كه نياز باشد عبور از يك سو انجام گيرد اين آپشن در دوربين هاي مدارسته فرودگاهي وجود دارد و در صورت عبور غير مجاز هشدار به مركز مانيتورينگ ارسال خواهد شد .

? تشخيص فوكوس نبودن دوربين مداربسته

فوكوس نبودن دوربين مداربسته عبارت است از چرخش غير عمدي يا عمدي لنز و تغيير محل فاصله كانوني آن كه باعث تاري تصوير مي باشد.

سيستم هاي مداربسته فرودگاهي  هوشمند و حرفه اي، اين موضوع را تشخيص و به واحد مانيتورينگ اطلاع مي دهند .

? جابه جا كردن دوربين

در صورت جا به جايي دوربين مداربسته در فرودگاه ها اين قابليت در اين گونه دوربين ها مي بايست وجود داشته باشد كه سريعا به مركز مانيتورينگ اطلاع داده شود .

قابليت هاي ذكر شده در بالا تنها بخشي از  كارايي هاي مورد تصور براي نصب دوربين مداربسته در اماكن مهمي نظير فرودگاه ها مي باشد

دوربين هاي فرودگاهي در كجا بايد نصب شود ؟

از دوربين هاي مداربسته تحت شبكه هوشمند مي توان در قسمت هاي مختلف فرودگاه به شرح ذيل استفاده كرد

?- ورودي اتومبيل ها فضاي داخل و بيرون پاركينگ ها

?- ورودي و داخل آسانسور ها

?- قسمت هاي انتظار مسافرين و محل هاي سپردن چمدان ها

?- گيت هاي ورودي

?- فضاي عمومي و اختصاصي كانتر هاي پرواز

?- قسمت چك پاسپورت و كانتر خروجي

?- فضاي بيروني هواپيما و اتومبيل هاي داخل باند

?- قسمت هاي مختلف بار مسافري هواپيمايي و در كل كليه نقاطي كه در يك فرودگاه حائز اهميت مي باشند را بايد با دوربين هاي مدار بسته تحت پوشش قرار داد .

 

نتيجه گيري

در طول روز جمعيت قابل توجهي در فرودگاه تردد مي نمايند ، حفظ امنيت در فرودگاه ها بسيار حياتي و مهم مي باشد بنابراين انتخاب تجهيزات نظارت تصويري بشدت مهم و حساس مي باشد . مواردي همچون وضوح تصوير، هوشمندي، پايداري و … مواردي مهم در انتخاب يك سيستم نظارت تصويري مي باشد كه اگر رعايت نشوند مي توانند عواقب جبران ناپذيري را در پي داشته باشند .

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/hiktejarat0025

https://dud.edu.in/darulifta/?qa=user/hiktejarat0025

https://www.openstreetmap.org/user/hiktejarat0025

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=hiktejarat0025

بازاريابي وابسته چيست؟ تعريف و مثال

۴۷ بازديد

بازاريابي وابسته چيست؟ تعريف و مثال

بازاريابي وابسته يك ترتيب بازاريابي است كه در آن خرده فروش آنلاين به وب سايت ديگري كميسيون پرداخت مي كند. وب سايت ديگر براي فروش يا ترافيكي كه از ارجاعات خود ايجاد مي كند كميسيون دريافت مي كند.

 

به عبارت ديگر، اين روشي است كه وب سايت يا وبلاگ شما براي تبليغ محصولات شخص يا شركت ديگري كميسيون دريافت مي كند. فروشنده براي محصولاتي كه مردم مي خرند يا ارجاع به شما پول مي دهد. ارجاع‌ها بازديدكنندگاني هستند كه از وب‌سايت شما بازديد مي‌كنند كه به لطف شما به وب‌سايت فروشنده رفته‌اند. آنها با كليك بر روي پيوندي در وب سايت شما به آنجا رسيدند.

 

Spocket كه به شما امكان مي دهد بهترين محصولات را براي بازاريابي از بين هزاران تامين كننده دراپ شيپينگ در سراسر جهان انتخاب كنيد و تا 450 دلار پورسانت مكرر دريافت كنيد، تعريف زير را از اين اصطلاح دارد:

 

"بازاريابي وابسته يك مدل كسب و كار است كه در آن يك شركت به وب سايت هاي شخص ثالثي كه فروش يا سرنخ ايجاد مي كنند، پول پرداخت مي كند. ما به وب سايت هاي شخص ثالث به عنوان شركت هاي وابسته اشاره مي كنيم. از زمان ظهور اينترنت، بازاريابي وابسته به طور قابل توجهي رشد كرده است.

در دنياي وب سايت هاي مختلفي مثل در زمينه معرفي بهترين محصولات فعاليت مي كنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

بازاريابي وابسته - تقسيم درآمد

مروجين بازاريابي وابسته مي گويند كه اين سيستم مبتني بر اشتراك درآمد است. اصطلاح «پرداخت به ازاي فروش» به معناي اشتراك درآمد است.

 

اگر فروشنده اي محصولي داشته باشد و بخواهد فروش بيشتري داشته باشد، مي تواند به مروجين انگيزه مالي ارائه دهد. براي مثال، برنامه هاي وابسته انگيزه مالي دارند.

 

 

 

نيل پاتل، يك سرمايه گذار فرشته انگليسي، در مورد بازاريابي وابسته مي گويد:

 

اگر محصولي نداريد و مي‌خواهيد پول دربياوريد، مي‌توانيد محصولي را كه احساس مي‌كنيد ارزش دارد تبليغ كنيد و به عنوان يك بازارياب وابسته از آن درآمد كسب كنيد.»

 

سرمايه گذار فرشته كسي است كه پول خود را در يك كسب و كار نوپا سرمايه گذاري مي كند. به عبارت ديگر، يك نوع سرمايه گذار خطرپذير، اما در اين مورد، از پول خود استفاده مي كنند.

 

بازاريابي وابسته - اينترنت

به گزارش Fix the Photo، از زمان ظهور اينترنت، بازاريابي وابسته رشد و تغيير چشمگيري داشته است.

 

خرده فروش آنلاين Amazon.com اين عمل را رايج كرد. با آمازون، وبلاگ نويسان و وب سايت ها پيوندهايي را به صفحه آمازون مستقيم مي كنند و اگر ارجاع منجر به فروش شود، هزينه اي دريافت مي كنند.

 

در آمازون و بيشتر موارد ديگر، بازاريابي وابسته يك برنامه بازاريابي عملكردي است كه در آن فروش مشتريان براي يك محصول برون سپاري مي شود.

 

بررسي استراتژي‌هاي ساختن يك جامعه و ثروت هميشه در عصر ديجيتال عالي است. بسياري از انگيزه هاي ذهني را مي توان زير نظر آبراهام هيكس در جذب پول يافت. مي توانيد ببينيد كه آيا براي شما كار مي كند يا خير.

 

بازاريابي وابسته قبل از اينترنت – مثال

براي مثال، يك فروشنده بيمه خانه به خانه، براي قرار ملاقات به فروشنده خانه به خانه ديگري پول مي دهد. آن فروشنده خانه به خانه مي رفت و براي شخصي كه بيمه مي فروخت قرار ملاقات مي گذاشت.

 

شخصي كه قرار ملاقات ها را ترتيب داده است يا به ازاي هر قرار ملاقات و يا به ازاي هر فروش پرداخت مي شود.

سه نوع پاداش اصلي

در اينجا سه ??نوع پاداش اصلي كه بازاريابان وابسته استفاده مي كنند آورده شده است:

 

پرداخت به ازاي كليك: شركت وابسته بازديدكننده را به وب سايت فروشنده هدايت مي كند. فروشنده هر بار كه اين اتفاق مي‌افتد، صرف نظر از اينكه فروش رخ مي‌دهد، به شركت وابسته پرداخت مي‌كند.

پرداخت به ازاي سرنخ: شركت وابسته كسي را به وب سايت فروشنده هدايت مي كند. اين بار، آن شخص فرم تماس را پر مي كند. به عبارت ديگر، فروشنده اكنون اطلاعات شخصي خود را دارد. اين شخص اكنون يك "سرنخ" است. وابستگان براي هر سرنخ كه توليد مي كنند پول دريافت مي كنند. همچنين ممكن است كه سرنخ فرم را در وب سايت وابسته پر كرده باشد

پرداخت به ازاي فروش: فروشنده درصدي از قيمت فروش را به شركت وابسته مي پردازد.

بازاريابي وابسته - مزايا و معايب

مانند بسياري از مدل هاي كسب و كار يا رويكردهاي بازاريابي، مزايا و معايبي نيز وجود دارد.

 

طرفداران

سرمايه گذاري لازم نيست شما محصولات پيشنهادي را بدون دخالت در ايجاد آنها "ايجاد" مي كنيد.

تنوع گسترده اي از كالاها براي انتخاب. براي مثال مي توانيد روي محصولاتي تمركز كنيد كه بيشترين پول را به شما مي دهند. از طرف ديگر، مي‌توانيد محصولاتي را انتخاب كنيد كه بازديدكنندگان شما احتمالاً آن‌ها را خريداري مي‌كنند.

شما مسئول نيستيد. فروشنده، نه شما، مسئول، به عنوان مثال، خدمات مشتري، بازگشت و غيره است.

درآمد. اگر زياد بفروشيد، مي توانيد درآمد خوبي كسب كنيد.

اين ترتيب مانع از فروش كالاهاي خود نمي شود. اگر محصولات خود را مي فروشيد، همچنان مي توانيد كالاهاي ديگر را به عنوان يك شركت وابسته بفروشيد.

منفي

شهرت شما تا حدي به عملكرد خوب يا بد يك كسب و كار ديگر بستگي دارد. اگر فروشنده در يك رسوايي درگير شود، كل ماجرا مي تواند تأثير منفي بر شما بگذارد.

مشتري مال شما نيست: هر بازديد كننده از سايت شما كه در نهايت از فروشنده خريد مي كند، مشتري فروشنده است. در بسياري از موارد، زماني كه آن مشتري دوباره خريد مي كند، از نظر مالي سودي نمي بريد.

دريافت برنامه وابسته مناسب آسان نيست: شانس انتخاب برنامه وابسته اشتباه زياد است. انتخاب محصول مناسب براي موفقيت مالي شما ضروري است. محصولات بسيار زيادي وجود دارد!

رقابت از ديگر شركت هاي وابسته به ياد داشته باشيد كه شما تنها وابسته نيستيد. ممكن است صدها يا حتي هزاران شركت وابسته رقيب همان محصولاتي كه شما هستيد را تبليغ كنند.

بازاريابي وابسته - افشاي رسانه هاي اجتماعي

در ايالات متحده، افراد مشهور رسانه هاي اجتماعي بايد بينندگان يا دنبال كنندگان خود را در مورد بازاريابي وابسته در صفحه خود مطلع كنند. با اين حال، محققان دانشگاه پرينستون دريافتند كه چنين افشاگري بسيار نادر است.

 

آنها پيوندهاي بازاريابي وابسته را از 500000 ويديوي YouTube و 2.1 پين Pinterest استخراج كردند. آنها 3572 ويديوي يوتيوب و 18237 پين پينترست را با پيوندهاي وابسته شناسايي كردند.

 

محققان از اينكه متوجه شدند تعداد كمي از شخصيت‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي ترتيبات بازاريابي وابسته خود را افشا كرده‌اند شگفت‌زده شدند.

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11138645
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1660553.page
https://independent.academia.edu/RobinGunn54
http://edu.fudanedu.uk/user/keanroberts10/
http://fudanedu.uk/user/keanroberts10/
http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:KeanRoberts10
http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://behtarinyab.com/
https://git.isis.vanderbilt.edu/KeanRoberts10
http://jobs.ict-edu.uk/user/keanroberts10/
http://ict-edu.uk/user/keanroberts10/
https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=8c0900fb-d291-4da6-9d12-7f941f5bbbe1
https://ez***.cityu.edu.hk/login?url=https://behtarinyab.com/

Greatest Cities in Iran

۵۰ بازديد

Greatest Cities in Iran

 

Finding the very best towns in a country to go to usually demands a lots of study and it receives even more difficult On the subject of a country as numerous as Iran. There's a large amount to accomplish and find out in Every single of the Iran metropolitan areas. Hence, one of several factors that needs to be thought of When selecting the most beneficial cities in Iran is particular preferences for different types of Iran attractions. Every single part of the region has its individual beauties and it is recognized for a specific sort of points of interest. For instance, the northern metropolitan areas for instance Rasht, Bandar-e Anzali and Ardabil are well-known for his or her breathtaking all-natural points of interest such as the Anzali Lagoon and Gardane Heyran. Nevertheless, the southern metropolitan areas and Islands are the only option for exploring special geological phenomena for instance Harra Sea Forest and the Valley of Stars on Gheshm Island as well as the Rainbow Valley on Hormoz Island.

 

Also, former capitals like Isfahan, Shiraz and Tabriz and Various other towns which include Kashan and Yazd frequently appeal to the tourists’ notice for their outstanding cultural/ historical points of interest and UNESCO entire world heritage web-sites including the Persian Garden, Persepolis and the ancient city of Yazd. Kashan, Yazd, Isfahan and Kerman will also be near to deserts. On the flip side, Tehran presents tourists the opportunity to encounter the modern, dynamic Life-style on the Iranians residing in this grand metropolis and is the greatest location to understand the final 250 decades of the history of Iran. Tehran can also be close to the very best ski resorts in Iran and Mount Damavand and Alam Kuh, the highest and second-greatest peaks in Iran, making it also an excellent place for trekking and skiing in Iran.

 

On top of that, Iran is a rustic with four seasons, which means it’s feasible to encounter moderate weather in certain portions of the place continually. For that reason, the climate and time of travel is yet another significant issue to take into account when choosing a suitable Iran desired destination. All of this being reported, While Every single traveler could have a special viewpoint on the best towns in Iran, the journey route that addresses Tehran, Kashan, Isfahan, Yazd and Shiraz remains the most popular. These towns in many cases are regarded the very best Iran Places resulting from the potential of enjoying both of those cultural and adventurous pursuits in them and the fact that they involve a lot of substantial cultural sights.

https://irantravel.agency/tours/cat/iran-cultural-tour/

 

https://en.gravatar.com/taibaquin5

https://www.behance.net/danisama56

https://taibaquin5.livejournal.com/profile

https://www.ted.com/profiles/31628356

https://www.quora.com/profile/Dani-Sama-55

https://www.twitch.tv/taibaquin5

https://www.openstreetmap.org/user/TaibaQuin5

https://www.tripadvisor.com/Profile/D3541TJdanis

https://www.4shared.com/u/H_5sf1s7/TaibaQuin5.html

https://www.indiegogo.com/individuals/28105141

https://www.mixcloud.com/TaibaQuin5/

https://www.sbnation.com/users/TaibaQuin5

 

 

https://mub.me/3vC

https://llk.dk/eixdko

دلايل خشك شدن نهال گردو

۵۳ بازديد

مواقع بسياري پيش مي آيد كه تمام زحمات يك باغدار با يك اشتباه يا عدم استفاده اصولي از كود و يا سموم نتايج مطلوبي نخواهد داد. جهت دستيابي به نتايج مطلوب تا انتهاي مطلب همراه ما باشيد.

دلايل خشك شدن نهال گردو

خشك شدن نهال گردو مي‌تواند دلايل متعدد و زيادي داشته باشد. نهال گردو به عنوان يكي از پرسودترين راه‌ هاي درآمد باغ داران شناخته مي شود. اما اين نهال به دليل حساسيت هايي كه دارد، براي رسيدن به عملكرد مناسب و صحيح نيازمند رسيدگي مداوم است. رسيدگي هايي كه بايد شرايط و ويژگي هاي درستي داشته باشند تا از خشك شدن نهال گردو جلوگيري كنند.

گردو به عنواني يكي از قديمي ترين و مقدس ترين درخت هاي تاريخ بشريت شناخته مي شود. در يونان باستان پس از ازدواج، شاخ و برگ هاي درخت گردو را به زير پاي تازه عروس و داماد مي ريختند تا آن ها را از طلسم و جادو رها سازند و به سوي خوشبختي بروند. بسياري از ديرينه شناسان آسياي غربي و هيماليا را به عنوان منشا درخت گردو مي شناسند.

در كشورمان ايران نيز درخت گردو در بسياري از مناطق كشور حضور دارد و احتمالا كهن ترين نوع آن به شهركرد برگردد. درختي، در شهر اورگان كه بعضي قدمت كاشت آن را به بيش از 1400 سال پيش نسبت مي دهند.

مغر گردو داراي پروتئين، آب، چربي، قند، ويتامين و املاح معدني است. گردو در مقدار فسفر با برنج، ماهي و حتي تخم مرغ برابر است. هم‌ چنين برگ و پوست گردو نيز مقوي اند و براي تصفيه خون مفيد اند. گردو از ديرباز تا كنون پرورش داده مي شده و احتمالا توسط سپاه اسكندر به اروپا برده شده است.

اين درخت داراي دو نوع نر و ماده است كه آن را در دسته گياهان دو پايه اي قرار مي دهد. اين درخت پراكندگي گسترده اي در نقاط مختلف آن دارد و از مركز و شرق اروپا تا قفقاز، شمال و مركز ايران، دامنه هيماليا، چين، ژاپن را شامل مي‌ شود. هم چنين گونه هايي از درخت گردو در آمريكاي شمالي و جنوبي نيز موجود است. تنها جنگل طبيعي باقي مانده از اين نوع درخت، هم اكنون در كشور قرقيزستان قرار دارد.

در اين مقاله ما سعي داريم تا ده علت خشك شدن نهال گردو را به شما اطلاع بدهيم و كمك كنيم تا با پيش گيري از آن ها نهالي شاداب و مناسب داشته باشيد. با ماه همراه باشيد.

عوامل موثر براي پيشگيري از خشك شدن نهال گردو

  • جا و مكان مناسب حياتي است!

نهال گردوي خود را در خاك حاصل خيز و با زه كشي خوب كه سايه كامل از نور آفتاب تا سايه جزئي را شامل مي‌شود، بكاريد. اين درختان ريشه عميقي دارند و براي رشد مناسب ريشه شان به حداقل 1.5 متر خاك نفوذپذير نياز دارند.

  • آب كافي فراموش نشود!

يك تپه خاك به ارتفاع 10 سانتي متر در اطراف محيط بيروني ريشه دفن شده ايجاد كنيد. مخزن به دست آمده را با آب پر كنيد. منتظر بمانيد تا آب از طريق خاك تخليه شود ، سپس هرگونه فرورفتگي حاصل را با خاك اضافي پر كنيد. در حالي كه خاك مرطوب است، آن را خم نكنيد. آبياري غلط يكي از مهم ترين علت هاي خشك شدن نهال گردو است. گردوي جوان را يك بار در هفته از بهار تا اواخر تابستان آبياري كنيد. از شلنگ باغ يا شلنگ خيس كننده براي درخت خود استفاده كنيد و در هر جلسه آبياري بين 11 تا 19 ليتر آب در اولين سال رشد به نهالتان بدهيد. گردوهاي تثبيت شده را هر دو تا سه هفته آبياري كنيد. توجه داشته باشيد كه روش غرقابي براي نهال شما بسيار ويرانگر است.

  • آيا كود كافي داده ايد؟

در اوايل بهار درختان گردو را كوددهي كنيد. دانشگاه كاليفرنيا پيشنهاد مي كند با استفاده از 3.5 تا 5.5 كيلوگرم كود حاوي سولفات آمونيوم به درخت خود نيتروژن بدهيد. كود را در زير سايبان بپاشيد و مواد را حداقل 30 سانتي متر از تنه درخت دور نگه داريد. بلافاصله به خاك تازه تصفيه شده يك آب درست و حسابي بدهيد تا از خشك شدن نهال گردو جلوگيري كنيد.

  • آفات را فراموش نكنيد!

اطراف پايه درخت خود را از هرگونه علف هرز دور نگه داريد. علف هرز با گردو از نظر رطوبت و مواد مغذي خاك رقابت مي كند و باعث جذب اين مواد مي شود. علف‌ هاي هرز اغلب آفات حشرات مانند شته ها، كرم ها و كنه هاي عنكبوتي را جذب مي كنند كه اين آفات مي توانند باعث خشك شدن نهال گردو شوند.

  • نهال استاندارد و سالم تهيه كنيد

يكي از نكات بسيار حياتي براي جلوگيري از خشك شدن نهال گردو انتخاب و استفاده از نهال استاندارد و سالم است. ضعف و مشكلات نهال ها باعث اختلال در رشد و بازدهي آن ها مي شود. خريد نهال از نهالستاني معتبر مثل اكين نهال اين تضمين را به شما ميدهد.

  • آب و هوا را فراموش نكنيد!

شرايط اقليمي بسيار در رشد نهال موثر هستند. نهال گردو به شدت به تغيير آب و هوايي حساس است و اين تغييرات مي‌تواند بر آن موثر باشد. فرضا حضور در آب و هواي بسيار سرد و يا خيلي گرم مي‌تواند باعث خشك شدن نهال گردو بشود. در هنگام سرمازدگي، استفاده از كودهاي فسفر، پتاسه و اسيدآمينه مي تواند موجب كاهش خسارات و آسيب ها شود

  • آفتاب سوختگي، سيل و باد؛ دشمنان نهال

در هنگام بارندگي بايد نهال را از غرقاب شدن نجات بدهيد. براي جلوگيري از آفتاب سوختگي نهال با رنگ سفيد تنه آن رنگ كنيد. هم‌ چنين در هنگام وزش باد از قيم براي نهال خود استفاده كنيد.

  • بهتر است سراغ نهال پيوندي نرويد!

تحقيقات نشان مي دهد كه حدود 90 درصد نهال هاي پيوندي پس از گذشت 7 الي 8 سال از زير قسمت پيوندي دچار مشكل مي شوند. اين نهال ها معمولا در سال دهم خشك مي شوند. استفاده از نهال درست احتمال خشك شدن نهال گردو شما را كاهش مي دهد.

حدود 90 درصد نهال هاي پيوندي پس از گذشت 7 الي 8 سال از زير قسمت پيوندي دچار مشكل مي شوند. اگر تصميم به خريد نهال بسيار با كيفيت در كشور هاي همسايه همچون تركيه داريد ميتوانيد از fidandeposu سايت استفاده كنيد.

  • بيماري بلايت

از اين بيماري خانمان سوز غافل نشويد. بيماري بلايت كه بر روي برگ علامت سوختگي ايجاد مي كند و موجب سياه شدن برگ آن مي شود. اين بيماري باكتريايي با آلوده كردن برگ گردو و پوست سبز گردو آن را تحت تاثير قرار مي دهد و مي تواند باعث خشك شدن نهال گردو يا  حداقل باعث خشك شدن برگ آن شود.

  • غلظت عنصر بر

افزايش غلظت عنصر بر در خاك موجب ايجاد حاشيه هاي سياه بر روي برگ يا گاها نقطه هاي قهوه اي بر روي آن مي شود. براي حل اين مشكل مي توان از آبياري نهال با آبي با غلظت بر پايين يا آبياري شيرين استفاده نمود. لازم به توضيح است كه در بعضي از مواقع عناصر ديگر مانند فسفر و پتاسيم نيز در خشكي برگ گردو موثر اند.

شركت رسيس واردات مستقيم برترين و جديدترين محصولات فورتي نت

۴۸ بازديد

 

 به گزارش بخش خبري Zoomit ، شركت رسيس با واردات مستقيم برترين و جديدترين محصولات فورتي نت، گامي مؤثر در جهت كاهش هزينه‌ها و ارائه محصول به‌صورت مستقيم و بدون واسطه برداشته است.

 

تيم فني رسيس در زمينه‌هاي مختلفي نظير شبكه، نرم‌افزار، امنيت سيستم‌ها و ساير زمينه‌هاي مرتبط با فناوري اطلاعات و ارتباطات، داراي مدارك معتبر بين‌المللي بوده و با تكيه بر تكنولوژي كشورهاي پيشرفته، همواره اطلاعات خود را به‌روز مي‌كنند.

مشتري‌مداري، پاسخگويي مؤثر به نيازها و به دست آوردن رضايت كاربران از اصول و اهداف فعاليت‌هاي مجموعه رسيس به شمار مي‌رود. از اين رو؛ تمام تلاش خود را جهت حاكم ساختن اين فرهنگ، در كليه لايه‌هاي سازماني به كار گرفته ايم تا با تمام توان بتوانيم پاسخگوي كليه نيازهاي مشتريان در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات باشيم.

يكي از محصولات شركت رسيس دستگاه‌هاي فورتي نت است ، ديدگاه فورتي نت از ابتدا ارائه امنيت گسترده، يكپارچه و با كارايي بالا در زيرساخت فناوري اطلاعات بوده است و در همين راستا با ارائه محصولات متنوع، امنيت شبكه و محتوا را به بهترين نحو فراهم آورده است. اين كمپاني متناسب با هر نوع نياز در حوزه امنيت شبكه، محصولات اختصاصي مرتبط با همان نياز را ارائه داده است كه از جمله معروفترين آن‌ها مي‌توان به فايروالهاي FortiGate كه قابليت مديريت ساير محصولات فورتي نت و برند هاي ديگر را دارد، فايروال وب FortiWeb، ابزار تجزيه و تحليل امنيتي FortiAnalyzer، ساير محصولاتي مانند FortiAP ،FortiMail ،FortiADC و... كه همه آن‌ها را مي‌توان به‌صورت متمركز از طريق Fortimanager كنترل و مديريت نمود، اشاره نمود. در گزارشهاي ارائه شده توسط مؤسسه معتبر گارتنر، فورتي نت طي چندين سال گذشته توانسته در حوزه تجهيزات امنيتي، جايگاه خود را در بخش برندهاي Leader حفظ كند.

فورتي نت همواره در حال بهبود دستگاه‌هاي ارائه شده بوده و با معرفي محصولات جديد در هر سري، علاوه بر اضافه كردن قابليت‌هاي بيشتر، قيمت آن را نسبت به دستگاه مشابه در سري قبلي، كاهش داده است. براي مثال FG100F نسل جديدتر مدل FG100E است كه توان خروجي آن به اندازه مدل FG200E بوده و علاوه بر ارائه دو پورت  10G و دو منبع تغذيه برق، از قيمت پايين‌تري نسبت به 200E برخوردار است.از جمله جديدترين محصولات فورتي گيت مي‌توان به FG40F ،FG60F FG100F و FG600E اشاره كرده كه به ترتيب جايگزين‌هاي مناسبي براي دستگاه‌هاي FG80E ،FG100E ،FG200E و FG1000D هستند. براي مراكز داده مدل‌هاي FG-1100E با قيمت پايين‌تر جاگزين قويتري براي مدل FG-1500D و نيز FG-2200E و FG-3300E هستند كه به‌تازگي روانه بازار شده‌اند. شاهكار محصولات جديد فورتي نت به‌طور حتم مدل FG-1800F است. اين مدل كه به‌تازگي معرفي شده از پردازنده NP7 بهره برده و با بهره‌گيري از پورت هاي پرظرفيت10G و 40G در حدود ??? گيگ خروجي در اختيار شما قرار دهد. اين به اين معني است كه نسبت به مدل مشابه در برند معروف سيسكو در حدود ?? برابر كارايي بيشتري خواهد داشت و براي بانك‌ها، شركت‌هاي بيمه و ارائه‌دهندگان پهناي باند مناسب است.

لايسنس محصولات فورتي گيت

باتوجه به تحريم‌هاي اعمال شده عليه كشور عزيزمان ايران، برخي از كاربران ترجيح مي‌دهند به‌صورت آفلاين از فايروالهاي خريداري شده استفاده نمايند. اين بدين معني است كه دستگاه ديگر در معرض بلاك شدن قرار نداشته و هزينه خريد لايسنس آنلاين ساليانه نيز كاهش مي‌يابد. اما ديگر به‌روزرساني‌هاي امنيتي به‌صورت آنلاين توسط دستگاه دريافت نشده و مدير شبكه بايد پس از توزيع هر به‌روزرساني به‌صورت دستي آن را به آن منتقل كند. باتوجه به اينكه تحت هر شرايطي اين نوع به‌روزرساني با تأخير همراه است و كاربر نمي‌تواند به‌صورت مستقيم از فورتي نت فايل‌ها را دريافت كند، خريداري محصول  و اين به‌روزرساني‌هاي حياتي از شركت‌ها معتبر كه فايل‌هاي صحيح را با بالاترين سرعت ممكن در اختيار شما قرار مي‌دهد بسيار حائز اهميت است. همچنين ارائه پنل FTP براي دريافت پچ‌هاي آپديت، كار را براي شما آسان‌تر خواهد كرد.

اين مسئله در مورد تأمين لايسنس آنلاين محصولات فورتي نت از حساسيت بيشتري برخوردار است.در سال‌هاي اخير به تدريج راهكارهاي گذشته جهت فعالسازي لايسنس ديگر عملي نبود و دستگاه‌هاي متعددي در ليست سياه شركت فورتي نت قرار گرفته و به اصطلاح بلاك (Block) شده‌اند.قابل توجه آنكه به همين نسبت رفع اين مشكل يعني آنبلاك (Unblock) كردن نيز سخت‌تر و عملا امكان‌ناپذير شده است. لذا در اين خصوص بايد از مشاوره و تخصص شركت‌هايي بهره جست كه تجربه كافي در اين زمينه را داشته و به‌عنوان نمايندگان فروش محصولات فورتي گيت امكان ارائه راهكارهاي عملي براي دور زدن فني تحريم‌ها را داشته باشد. به اين ترتيب قيمت پايين‌تر در اين زمينه نمي‌تواند اولويت اصلي انتخاب تأمين‌كننده باشد. باتوجه به فشارهاي اقتصادي شركت‌هايي بدون انجام عمليات‌هاي دقيق و هزينه‌بر فني طي سال‌هاي اخير اقدام به فروش اين محصولات امنيتي با قيمت پايين كرده باشند اما عدم تجربه كافي و تمهيدات همه‌جانبه و لازم منجر به غيرفعال شدن دستگاه‌ها (بلاك شدن) گرديده كه ضمن از دست رفتن لايسنس و ضرر مالي،  شبكه كاربران را با مخاطره جدي مواجه مي‌سازد. بنابراين بايد از طريق شركت‌هايي اقدام به خريد و سفارش‌گذاري اين محصولات تخصصي نمود كه علاوه بر توانايي سفارش‌گذاري و خريد لايسنس به‌صورت مستقيم، از نيروي فني و دانش تخصصي لازم براي فعال‌سازي اصولي آن نيز برخوردار بوده و احتمال بروز هرگونه مشكل را به حداقل برساند. بديهي است كه حفظ كيفيت در ارائه خدمات هزينه بردار بوده و از مولفه‌هاي تأثيرگذار بر قيمت است.

مزاياي محصولات فورتي گيت

مزيت خريداري دستگاه‌هاي فورتي نت بسيار زياد و قابل تامل است. پنل كاربري دستگاه‌هاي اين برند كاربرپسند بوده و به‌راحتي با شركت در يك دوره آموزش كاربردي چند ساعته، قادر به كار كردن با اين دستگاه‌ها خواهيد بود. ازآنجاكه فورتي نت طيف وسيعي از محصولات را ارئه مي‌كند، براي مجموعه‌هاي بزرگي همچون پتروشيمي‌ها، اين امكان را فراهم مي‌آورد كه شبكه‌اي حرفه‌اي از محصولات مختلف با برندي واحد داشته باشند كه موجب تسهيل در مديريت دستگاه‌هاي تحت شبكه خواهد شد. قيمت مناسب و اعتبار جهاني محصولات امنيتي فورتي نت، از ديگر مزاياي قابل‌توجه هستند كه بي‌درنگ مجموعه‌هاي مختلف با هر اندازه‌اي از شبكه را به سوي خريد دستگاه‌هاي اين برند سوق مي‌دهد.

با دوربين هاي حرارتي هايك ويژن دنيا را واضح تر ببينيد

۴۸ بازديد

با دوربين هاي حرارتي هايك ويژن دنيا را واضح تر ببينيد

 

 

تمامي اجسامي كه دمايي بالاتر از صفر مطلق دارند داراي تابش حرارتي، حتي در سطوح پايين و مقادير كم هستند. اين نوع تابش، كه براي چشم انسان قابل مشاهده نيست، مي تواند توسط حسگرهاي تصويربرداري حرارتي شناسايي شود. دوربين هاي مداربسته حرارتي مي توانند تصاوير را در طيف بصري و با تشخيص اختلاف دما بين يك جسم و محيط ارائه كنند. هر چه اين اختلاف بيشتر باشد، تنوع كنتراست در تصوير نيز بيشتر شده و جزئيات بيشتري قابل مشاهده خواهد بود. در مقايسه با دوربين هاي معمولي، دوربين هاي حرارتي را مي توان براي كاربري هاي پيچيده تري مورد استفاده قرار داد.

 

 

هايك ويژن داراي طيف گسترده اي از محصولات حرارتي است كه با تركيب تكنولوژي تصويربرداري حرارتي و تجربه گسترده هايك ويژن در زمينه سيستم هاي نظارت تصويري، همگي آنها قادر به برآورده كردن نيازهاي مختلف مشتريان هستند. دوربين هاي تك سنسوره بولت قادر به كاهش هزينه هاي كلي سيستم هستند. در همين راستا محصولات دو سنسوره، دوربين اسپيددام هايك ويژن و ردياب با قابليت pan & tilt و پخش همزمان تصاوير ويدئويي نيز قادر به تصويربرداري معمولي و حرارتي هستند.

 

 

با استفاده از اين تكنولوژي چالش هاي پيچيده به راحتي قابل حل خواهند بود. به عنوان مثال، اگر واحدهاي حرارتي دوربين، يك هدف را تشخيص دهند رابط هاي دوطرفه در دوربين مي توانند رديابي نوري را به صورت اتوماتيك انجام دهند. بدين ترتيب تابع تشخيص آتش سوزي مي تواند محل آن را تعيين و براي مشاهده بهتر دوربين را زوم كند. هايك ويژن براي اندازه گيري دقيق دما، دوربين هاي بولت ترموگراف و PTZ را توليد نمود، كه از انواع اندازه گيري هاي خطي و نقطه اي و حرارتي پشتيباني مي كنند. كاربران مي توانند محدوديت هاي دمايي را به دلخواه تنظيم كنند. هنگامي كه دماي محيط به بيش از حد تعيين شده برسد، آلارم به صدا در مي آيد. همچنين ساير دستگاه هاي حرارتي با تنظيم دستي نيز براي تست هاي صنعتي يا كاربرد هاي outdoor موجود هستند. اين دستگاه ها به آساني قابل حمل بوده و عمل ثبت و اندازه گيري دقيق دما را انجام مي دهند.

 

 

توانايي تشخيص هوشمند

اين دوربين ها با استفاده از قابليت هاي ويدئويي هوشمند مانند تشخيص نفوذ دوربين هايك ويژن (IntrusionDetection)عبور از خط هايك ويژن (Line Crossing) و مي توانند به صورت همزمان هم باعث ارسال پيام آلارم و هم فعال شدن عملكرد pan / tilt / zoom در دوربين براي ارائه تصوير مناسب از سوژه شوند. اين عملكرد به خصوص براي اهداف نظارتي در محيط هاي وسيع  كاربرد دارد.

 

 

اندازه گيري دما

دوربين هاي حرارتي مي توانند درجه حرارت اشياء مورد نظر را كنترل كنند. اگر دماي اجسام يا محيط بالاتر يا پايين تر از حد معيني باشد، سيستم آلارم دوربين به صدا در مي آيد. آنها همچنين مي توانند از طريق پالت هاي ايزوترمال محدوده هاي دمايي هايلايت شده در تصوير را رديابي كنند. بدين ترتيب امكان تفسير وقايع در تصاوير ميسر مي گردد. دوربين هاي حرارتي انتخابي ايده آل براي جلوگيري از وقوع حوادثي همچون آتش سوزي، بيش از حد گرم شدن تجهيزات، آسيب هاي ناشي از انجماد، و بسياري از عوامل مخرب ديگر مي باشند.

 

 

سازگاري محيطي بالا

سنسورهاي حرارتي مقاومت بالايي نسبت به تغيير شرايط نوري، تاريكي مطلق و بسياري از تغييرات آب و هوايي چالش برانگيز ديگر مانند باد، باران، برف، مه و … دارند. اين باعث مي شود تا دوربين هاي حرارتي به يك پلت فرم مناسب با كارايي 24 ساعته براي سيستم هاي نظارتي محسوب شوند.

 

 

مزاياي تكنولوژي دوربين هاي حرارتي هايك ويژن

ديناميكي

قابليت AGC يا AUTO GAIN CONTROL

  • دوربين با استفاده از اين قابليت محدوده ديناميكي يك تصوير را تنظيم مي كند.
  • “Adaptive” AGC : يك ويژگي در دوربين هاي مداربسته حرارتي Hikvision است كه داراي يك الگوريتم پيشرفته تر از AGC خطي در دوربين هاي معمولي است.

ديناميكي

?  قابليت DDE يا DIGITAL DETAIL ENHANCEMENT

بر اساس الگوريتم بهبود يافته براي تشخيص منطقه مورد نظر در تصوير، اين قابليت تضمين مي كند كه دوربين قادر به نمايش جزئيات بيشتري در تصوير باشد.

ديناميكي

قابليت كاهش سه بعدي نويز يا 3D DNR

از طريق كاهش نويز با پردازش سيگنال اصلي، پيكسل هاي نويزدار به حداقل مي رسند، و تصاوير شفاف تر ارائه مي شوند.

 

كاربردها

  • حفاظت حداكثري و تشخيص هوشمند

تشخيص سريع هدف و فعال كردن آلارم ها، حتي در شرايط تاريكي مطلق و يا شرايط آب و هوايي نامساعد مانند باران، دود، گرد و غبار و برف از جمله ويژگي هاي منحصر به فرد اين دوربين هاست.

  • اندازه گيري دما براي جلوگيري از آسيب هاي احتمالي

توانايي اندازه گيري دما در اين  دوربين ها مي تواند به شما در تشخيص تغييرات دمايي در مراحل اوليه به منظور جلوگيري از آسيب هاي ناشي از بيش از حد گرم شدن دوربين، محيط پيرامون و ساير آيتم ها كمك كند.

  • حفاظت از مرزها و مناطق ساحلي

 حفاظت از محيط هايي با وسعت و حساسيت زياد كه تحت تاثير شرايط سختي آب و هوايي نيز قرار دارند مي تواند با كمك اين دوربين ها به نحو بهتر و با هزينه كمتري انجام شود.

  • پيشگيري از آتش سوزي و سرقت در انبارها

دوربين هاي حرارتي مي توانند تغييرات ناگهاني دمايي ناشي از حرارت آتش را قبل از تشخيص دود توسط ادوات تشخيص دود و آتش سوزي، تشخيص دهند. حتي در شرايط كنتراست كم، دوربين هاي حرارتي مي توانند ورود غيرمجاز افراد در مراحل اوليه تشخيص دهند.

تشخيص

در ادامه براي آشنايي بيشتر، مشخصات فني چند مدل از اين دوربين ها به عنوان نمونه ذكر شده است.

 

 

 

 

دوربين مداربسته حرارتي مدل DS-2TD2136-7/10/15/25/35 هايك ويژن

  • پشتيباني از تكنولوژي هاي عبور از خط  Line Crossing و تشخيص نفوذ Intrusion Detection
  • مجهز به سيستم آلارم حساس به دما
  • مجهز به سيستم تشخيص آتش
  • پشتيباني از استاندارد IP66

 

دوربين مداربسته حرارتي مدل DS-2TD2166-7/15/25/35 هايك ويژن

  • پشتيباني از تكنولوژي هاي عبور از خط  Line Crossing و تشخيص نفوذ Intrusion Detection
  • قابليت triple Stream در حداكثر رزولوشن در فريم 50
  • پشتيباني از قابليت auto-focus
  • مجهز به سيستم آلارم حساس به دما
  • مجهز به سيستم تشخيص آتش
  • پشتيباني از استاندارد IP66

 

https://tiamcctv.com/product/ds-2cd2185fwd-is/

https://tiamcctv.com/product/ds-2cd2735fwd-izs/

https://tiamcctv.com/product/ds-2ce56f1t-it3/

https://tiamcctv.com/product/netmetal-5/