جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

3 روش آسان براي تميز كردن مايكروفر كالاپايا

۵۵ بازديد

روش آسان براي تميز كردن مايكروفر كالاپايا  

تعداد كمي از لوازم خانگي سريعتر از مايكروويو شما آشفته مي شوند. سوپ پاشيده شده، سس ريخته شده و اسپاگتي پاشيده شده، همگي مي توانند يك چالش واقعي براي پاك كردن آنها از ديواره هاي داخلي مايكروويو پس از كيك شدن در آنجا باشند. اما خبر خوب اين است كه مجبور نيستيد ساعت‌ها را براي تميز كردن همه اين آشفتگي‌هاي ناخوشايند صرف كنيد! اين سه هك تميز كردن، مايكروويو شما را در كمترين زمان به ظاهري جديد تبديل مي كند.

 

 

1. ليمو

 

اين روش احتمالاً ساده‌ترين روش است و اين مزيت را دارد كه كل آشپزخانه شما را خوشبو مي‌كند! يك ليمو با اندازه متوسط ??را برداريد و آن را از وسط برش دهيد، هر دو نيمه را صاف به سمت پايين در يك كاسه كوچك آب قرار دهيد. كاسه را با ليموها در مايكروويو قرار دهيد و به مدت يك دقيقه روي حرارت زياد قرار دهيد، يا تا زماني كه ببينيد درب مايكروويو شروع به بخار شدن كرد. قبل از باز كردن درب مايكروويو، اجازه دهيد بخار براي يك دقيقه بماند.

 

پس از آن، آن را باز كنيد و داخل آن را با دستمال كاغذي پاك كنيد. بخار آب بايد تمام آن نشت‌هاي پوسته‌شده را به راحتي پاك كند و ليمو با باكتري‌ها و ميكروب‌هايي كه ممكن است در داخل آن رشد كرده‌اند مبارزه كند. بعلاوه، باعث مي‌شود كه كل چيز بوي مركبات تازه داشته باشد!

 

2. جوش شيرين

 

جوش شيرين يك خوشبو كننده و ضدعفوني كننده عالي و بي خطر براي مواد غذايي است، به علاوه به آرامي ساينده است، بنابراين مي توانيد بدون آسيب رساندن به داخل مايكروويو، ريزش ها را از بين ببريد. دو قسمت جوش شيرين و يك قسمت آب را با هم مخلوط كنيد تا خميري غليظ و ساينده درست كنيد. خمير جوش شيرين خود را روي بدترين لكه ها بماليد، به كل قسمت داخلي مايكروويو يك پوشش يكنواخت بدهيد، سپس اجازه دهيد به مدت پنج دقيقه بماند. در اين مرحله، مي توانيد خمير و لكه ها را با آن پاك كنيد يا مي توانيد با استفاده از روش بعدي دو برابر كنيد.

 

دست يك زن براي لمس دكمه اي روي مايكروويو فولاد ضد زنگ دراز مي شود.

 

3. سركه

 

اين هك تقريباً به آساني هك اول است و شما مي توانيد آن را به تنهايي يا به عنوان ادامه خيساندن جوش شيرين خود انجام دهيد. فقط يك كاسه را با دو فنجان آب و دو قاشق غذاخوري سركه سفيد پر كنيد و مخلوط را به مدت يك يا دو دقيقه در مايكروويو قرار دهيد. سركه داراي خواص پاك كنندگي قدرتمندي است و همراه با بخار، تمام موادي كه روي مايكروويو شما بسته شده اند را از بين مي برد. درب مايكروويو را براي چند دقيقه پس از اتمام كار بسته نگه داريد تا بخار واقعاً كار كند. سپس آن را باز كرده و آن را پاك كنيد، مطمئن شويد كه باقي مانده جوش شيرين از روش قبلي را پاك كنيد.

 

 

 

حالا يك نفس عميق بكش. متوجه چيز متفاوتي شده ايد؟ درست است، ديگر از بوي پاپ كورن سوخته يا بوي ماندگار شام هفته گذشته خبري نيست! علاوه بر پاك‌كننده‌هاي فوق‌العاده، همه اين هك‌ها بوي نامطبوع را از مايكروويو شما نيز پاك مي‌كنند. اكنون شما آماده هستيد تا يك وعده غذايي آسان بدون درهم ريختگي و بدون استرس در مورد ميكروب ها يا طعم هاي ناخواسته درست كنيد.

منبع : فروشگاه اينترنتي كالاپايا 

طلاق و رسيدگي خارج از دادگاه: حل اختلاف جايگزين

۵۹ بازديد

طلاق و رسيدگي خارج از دادگاه: حل اختلاف جايگزين

 

تصور اينكه شما و همسرتان طلاق مي‌گيريد، به اندازه كافي بد است، بدون اينكه مجبور باشيد براي تصميم‌گيري در مورد اينكه چه كسي اثاثيه را دريافت مي‌كند، با آزمايشي روبرو شويد. به همان اندازه كه محاكمه ها در تلويزيون تجليل مي شوند، اكثر اختلافات حقوقي هرگز به اين حد نمي رسند و معمولاً با حل و فصل خارج از مراحل دادگاه حل مي شوند. طلاق ها فرقي با هم ندارند. در اينجا يك آغازگر سريع در مورد طلاق و مراحل خارج از دادگاه است.

 

حل اختلاف و طلاق جايگزين

همه طلاق ها نبايد به دادگاه مراجعه كنند. طلاق را مي توان از طريق مذاكرات غيررسمي بين شما و همسرتان (معمولاً با وكلاي دادگستري) ، با استفاده از رويه هاي حل اختلاف جايگزين خارج از دادگاه (ADR) كه تمايل به حل و فصل داوطلبانه دارد ، يا در محاكمه سنتي حل و فصل كرد. اكثريت قريب به اتفاق طلاق ها قبل از آنكه مسائلي در برابر قاضي يا هيئت منصفه مطرح شود ، حل مي شود ، بسياري از آنها با استفاده از فرايندهاي ADR مانند ميانجيگري ، قانون همكاري خانوادگي و داوري.

 

به عنوان مثال ، بيشتر و بيشتر زوجين از ميانجيگري براي حل مشكلات ازدواج استفاده مي كنند. و محبوبيت ميانجي گري نقش وكلاي طلاق را از نمايندگي موكلان خود در يك نبرد حقوقي به ايفاي نقش وكيل ميانجي گري طلاق براي كمك به موكلان براي دستيابي به موفقيت ميانجي گري تغيير داده است. در اين نقش جديد، وكلا مي توانند به عنوان مربي وكيل، مشاور حقوقي و مشاور حقوقي در فرآيند ميانجي گري طلاق خدمت كنند.

 

آيا حل اختلاف جايگزين براي شما مناسب است؟

اگر شما و همسرتان تصميم به پايان دادن به ازدواج خود داريد، ADR يكي از گزينه‌هاي حل و فصل اختلافات جاري در مورد تقسيم اموال، حضانت فرزند، حمايت از كودك و غيره است. در مورد عواملي مانند 1) ميزان اختلاف شما و همسرتان در مورد مسائل كليدي، و 2) تمايل شما به همكاري براي حل اين مسائل. .

 

فرآيندهاي ADR نسبت به دادگاه هاي سنتي كمتر خصمانه و غير عادي تر هستند و ممكن است حل و فصل زودهنگام را تشويق و تسهيل كنند. با ميانجيگري و يك گزينه ADR ساختارمندتر است كه در آن يك شخص ثالث خنثي پس از شنيدن شواهد و استدلال هاي همسران تصميم مي گيرد. تصميم داور در يك پرونده طلاق لزوماً نهايي نيست و طرفين ممكن است همچنان بتوانند مسائل كليدي را در يك تاريخ بعدي در دادگاه حل و فصل كنند. اكثر حل و فصل هاي طلاق خارج از دادگاه نياز به سطحي از طلاق دارند

 

برخي از ايالت‌ها در حال حاضر از زوج‌هاي طلاق مي‌خواهند قبل از رسيدگي به دادگاه خانواده، نوعي ADR را انجام دهند، بنابراين ايده خوبي است كه گزينه‌هاي خود را درك كنيد. مي توانيد با راه حل هاي خارج از دادگاه براي حل طلاق آشنا شويد و در طلاق خود كمك بگيريد.

 

با صحبت با وكيل درباره طلاق و رسيدگي هاي خارج از دادگاه بيشتر بدانيد

طلاق، چه در داخل دادگاه و چه در خارج از دادگاه، مي تواند از نظر احساسي و قانوني يك فرآيند دشوار باشد. به همين دليل، ايده خوبي است كه با يك وكيل طلاق ماهر تماس بگيريد كه بتواند شما را در اين فرآيند راهنمايي كند، قانون را توضيح دهد و مراحل بعدي محتاطانه را توصيه كند.

منبع: https://soo.gd/9JLSo

جزئيات دوره ي پروژه محور ساخت ماركت اندرويدي

۶۲ بازديد

جزئيات دوره ي پروژه محور ساخت ماركت اندرويدي

 

در اين دوره ي آموزشي پروژه محور مهندس نيك زاد وظيفه ي تدريس را بر عهده دارند . اين دوره ي آموزشي در ?? جلسه ي ويديويي اماده شده است كه ميتوانيد بصورت مجازي درآن شركت كنيد يعني در هر مكان و زماني براي افرادي كه در اين دوره شركت كرده اند قابل استفاده است .

ويديو هاي اين دوره با كيفيت مطلوب صوتي و تصويري آماده سازي شده است و رضايتمندي استفاده كنندگان آنرا به دنبال داشته است .

اين دوره مناسب تمام افراد است و در اين دوره هر چيزي كه استفاده ميشود از ابتدايي ترين حالت آن تدريس ميشود و حتي نحوه ي دانلود و نصب و راه اندازي موارد نيز تدريس ميشود .

قيمت اين محصول با توجه به كيفيت ارائه شده ، ساعات تدريس شده در دوره ،‌ دوره هاي ديگر فارسي موجود بسيار مناسب است و مدرس سعي كرده است حداقل مبلغ را براي اين دوره در نظر بگيرد تا عموم افراد بتوانند از آن استفاده كنند .

در اين دوره ي آموزشي زبان برنامه نويسي PHP و فريمورك محبوب آن Codeigniter و همچنين برنامه نويسي اپليكيشن اندرويدي با زبان Java و محيط رسمي Android Studio در نظر گرفته شده است .

همچنين در اين دوره ي آموزشي نحوه ي ساختن وب سرويس مبتني بر RESTful توسط فريمورك Codeigniter براي ارائه API لازم جهت اپليكيشن اندرويدي تدريس شده است .

و در بخش توسعه ي اپليكيشن اندرويدي ماركت ، از كتابخانه ي قدرتمند Volley جهت ارتباطات سروري استفاده شده است.

Volley يك كتابخانه ي محبوبي است كه براي اپليكيشن هاي آنلاين كه توليد ميكنيد ضروري است و بعلت نبودن منبع آموزش فارسي خوب ، در اين دوره ي آموزشي بصورت كامل پوشش داده شده است .

در نهايت سورس كدهاي پروژه هاي انجام شده در اين دوره ي آموزشي بصورت كامل در اختيار شما قرار خواهد گرفت تا علاوه بر آموزش هاي ويديويي سورس كدهاي مدرس را نيز داشته باشيد تا از آنها استفاده كنيد .

اين سورس كدها به راحتي قابل نصب روي سرور و هاست هاي مختلف است و همچنين سورس كد بخش اپليكيشن اندرويدي در محيط Android Studio نيز در اختيار شما قرار ميگيرد و به راحتي ميتوانيد از آن استفاده كنيد، امكانات آنرا تغيير دهيد يا امكانات جديدي به آن اضافه كنيد .

 

چرا بايد از دوره هاي پروژه محور استفاده كنيم ؟‌

 

بعنوان پايه گذار دوره هاي آموزشي پروژه محور به زبان فارسي ،‌ يكي از اصلي ترين مزيت هاي دوره هاي پروژه محور را يادگيري بسيار سريعتر و راحت تر ميدانيم .

زماني كه هنوز دوره هاي آموزشي فارسي برنامه نويسي از حالت عادي به حالت پروژه محور در نيامده بودند ما در وب سايت قبلي خود كه سالها پيش تاسيس شده بود و نام آن سامنتا بود اولين دوره هاي فارسي پروژه محور را توليد كرديم .

دوره ي پروژه محور معمولا مخلوطي از مباحث مختلف است كه نياز بازار كار است .

به همين دليل زمان شما براي يادگيري بحث هاي حاشيه اي يك زبان برنامه نويسي خاص يا يك تكنولوژي خاص هدر نميرود و در عوض بر روي بخش هاي اصلي و مورد نياز تمركز ميشود .

پياده سازي يك پروژه ي كاملا عملي و قابل لمس در طول دوره ، باعث ايجاد حس اعتماد به آموزش و همچنين ايجاد شوق يادگيري در دانش پذير ميشود و مباحث در طول مدت كم با شوق فراوان منتقل ميشود .

دوره هاي پروژه محور معمولا بجاي تمركز روي يك زبان خاص يا يك تكنولوژي خاص ، چندين زبان و تكنولوژي را در كنار هم تدريس ميكند و اين از پيچيدگي ارتباط بين آنها هم كم ميكند و شما ميفهميد كه چه چيزي را در كجا و با چه ارتباطي با ديگر بخش هاي پروژه ي خود بايد پياده سازي كنيد .

داستان آموزش هاي پروژه محور بيشتر به يوتيوب برميگردد كه برنامه نويسان آماتور سعي ميكردند با زبان هاي برنامه نويسي يا تكنولوژي هايي كه ياد گرفته اند ، پروژه هاي واقعي مثل يوتيوب و توييتر و فيسبوك و … را پياده سازي كنند و حين پياده سازي آموزش هم دهند .

اگر مزيت هاي دوره هاي آموزشي پروژه محور را در ليست جامعي بنويسيم به شكل زير خواهد بود :‌

  • صرفه جويي در زمان دانش پذير براي يادگيري
  • آموزش چند مبحث مختلف درون يك دوره ي آموزشي
  • ورود سريع به بازار كار
  • پياده سازي يك پروژه كاملا عملي در انتهاي دوره
  • در اختيار قرار دادن سورس كدها دوره و پروژه ي نهايي

 

ولي با وجود مزيت هاي فراواني كه براي دوره هاي آموزشي پروژه محور وجود دارد معايبي هم وجود دارد كه بايد بررسي كنيم .

در دوره هاي پروژه محور با وجود يادگيري بسياري از مباحث مورد نياز ، تمركز از روي يك زبان خاص يا تكنولوژي خاص روي چند مورد پخش ميشود و اين مسئله باعث ميشود يادگيري عميق اتفاق نيوفتد البته اين هرگز به اين معني نيست كه داشن پذير چيزي را از دست ميدهد ولي در طول دوره به آن صورت تمركز و عميق بودن روي يك چيز خاص وجود ندارد .

مثلا همين دوره كافه بازار را در نظر بگيريد ، ما در اين دوره تمام چيزهايي كه از php نياز باشد را تدريس ميكنيم ولي php مطمئنا فراتر است و براي يادگيري بسيار عميق php اين دوره مناسب نيست اين دوره در اندازه اي مناسب است كه ميخواهيد سريعا وارد بازار كار شويد .

اگر ميخواهيد php را بصورت عميق ياد بگيريد دوره هاي ديگري نيز ساخته ايم كه پروژه محور نيستند

  • دوره ي php بصورت كامل
  • دوره ي php mvc و ساخت يك فريمورك براي پي اچ پي

 

در كل دوره هاي تخصص محور در مقابل دوره هاي پروژه محور قرار دارد و مسئله ي اصلي اين است كه شما بايد بسته به شرايط و نياز هاي خود آنها را تهيه كنيد هر كدام مزايايي دارد كه ديگري ندارد .

 

ساخت بخش وب ماركت اندرويدي مشابه كافه بازار با php و فريمورك codeigniter

 

در بخش وب اين دوره ي پروژه محور ، از زبان برنامه نويسي php استفاده خواهيم كرد و تمام مفاهيم مورد نياز از صفر تدريس ميشود . از نصب كردن وب سرور مجازي بگير تا راه اندازي محيط برنامه نويسي براي php در اين دوره تدريس ميشود .

براي كدنويسي از محيط phpstorme شركت جت برينز استفاده ميشود و مباحث php و فريمورك codeigniter بصورت كامل تدريس ميشود .

در بخش وب ، تمام بخش هاي مورد نياز يك ماركت اندرويدي بصورت كامل پياده سازي ميشود .

اعم از ساخت پنل مديريت ، پنل كاربران عادي ، پنل توسعه دهندگان ،‌فرانت اند وب سايت ( ماركت ) و …

همچنين در اين بخش از آموزش به ايجاد و مديريت پايگاه داده هاي mysql نيز ميپردازيم چون پايگاه داده مورد استفاده در اين دوره ي آموزشي mysql است .

بسياري از مباحث مهم كه در اكثر فريمورك ها مطرح ميشود تدريس شده است .

مباحث امنيتي مثل اعتبار سنجي فرم ها و ايمن كردن كل ماركت و ..

مباحث مديريتي مثل پنل مديريت كه قابليت مديريت كاربران و اپليكيشن و محتواي سايت را دارد .

پنل توسعه دهندگان كه امكانات آپلود و انتشار اپليكيشن ها را به توسعه دهندگان ميدهد و همچنين بخش حسابداري نيز دارد .

سيستم ثبت نام و احراز هويت كاربران ، مديران و توسعه دهندگان كه بصورت جز به جز آموزش داده ميشود .

اگر تمايل داريد از دوره ي آموزش ساخت كافه بازار با كدايگنايتر ديدن كنيد.

و بعد از پياده سازي تمام امكانات مورد نياز در بخش وب هنگام مهاجرت به بخش كدنويسي اپليكيشن اندرويدي ما نياز به وب سرويس داريم كه بتوانيم API خروجي مناسب از اطلاعات پايگاه داده براي اپليكيشن اندرويدي كه يك اپ انلاين است داشته باشيم

به همين منظور وب سرويس مبتني بر RestFul ميسازيم و بصورت كامل آموزش ميدهيم .

 

پياده سازي اپليكيشن ماركت اندرويدي با زبان Java و محيط Android Studio

 

در اين دوره ي پروژه محور بخش توليد اپليكيشن ماركت اندرويدي با زبان جاوا است . محيط توسعه و برنامه نويسي مورد آموزش محيط رسمي است كه گوگل براي توسعه دهندگان اندرويدي ارائه داده است و نام آن Android Studio است و بر پايه ي محيط معروف Intellij IDEA ساخته شده است .

در اين دوره پروژه محور علاوه بر تدريس كامل كدنويسي Java براي پياده سازي انواع اپليكيشن هاي اندرويدي مباحث پياده سازي فرانت اند اپليكيشن هاي اندرويدي با xml و نحوه ي ساختن theme هاي مختلف آموزش داده ميشود .

برخي از مباحث جديد و كليدي براي برنامه نويسي اندرويد كه در اين دوره آموزش داده شده است به شرح زير ميباشد :‌

  • آموزش كامل كار با Fragment ها در برنامه نويسي اندرويد
  • آموزش كامل كار با recyclerview ها
  • آموزش كار با Adapter هاي مختلف
  • آموزش كار با بخش هاي فرانت اند مثل bottomnavigation و navigation drawer و …
  • آموزش نصب و استفاده از كتابخانه ي volley بصورت كامل
  • آموزش پارس كردن داده هاي Json كه volley از سمت سرور ميگيرد
  • آموزش لود كردن فايل ها و تصاوير با volley و كتابخانه ي Glid
  • آموزش پياده سازي جستجو درون اپليكيشن با volley
  • آموزش پياده سازي دسته بندي مختلف از سمت سرور
  • آموزش پياده سازي سيستم دانلود منيجر و بروزرساني بسته ها

8_lqu8.jpg

چرا از كتابخانه ي Volley استفاده كرديم ؟

 

امروزه اپليكيشن هاي موبايل اكثرا اطلاعاتشون را از سرورها فراخواني ميكنند و نياز است اپليكيشن هاي آنلاين به يك سروري متصل باشند كه يك API ارائه دهد تا ارتباط بين اپليكيشن و سرور فراهم شود .

قبل تر ها در برنامه نويسي اندرويد با كلاس AsyncTask اطلاعات سرور فراخواني ميشد كلاسي كه ترد جدايي ميسازد تا در آن اطلاعات از سرور رد و بدل شود ولي اشكالات و باگ هايي در اين سيستم وجود داشت كه هرگز رفع نشد و برنامه نويسان به فكر ساختن كتابخانه هاي شخصي افتادند .

اين وسط كتابخانه هايي همچون Volley و Retrofit ظهور كردند و هر كدام باز مزايا و معايب خود را داشتند ولي از آنجايي كه نسخه هاي جديد و بروز شده ي Volley داراي امكانات فراوان و خوبي براي ارتباطات سروري اپليكيشن هاي موبايل بود شركت گوگل نيز در مستندات اصلي اندرويد Volley را درج كرد و پشتيباني از اين كتابخانه را اعلام كرد . دوره ي آموزش ساخت كافه بازار با آموزش پروژه محور كدايگنايتر را حتماً ببينيد.

ما نيز در اين دوره ي آموزشي كتابخانه ي Volley را از صفر بصورت كاملا پروژه محور آموزش خواهيم داد تا براي ساخت هر نوع اپليكيشن آنلاين در آينده نيز دچار هيچگونه مشكلي نشويد .

 

سورس كدهاي آماده ماركت اندرويدي مشابه كافه بازار

 

در اين دوره ي آموزشي ، همانطور كه بالا نيز اشاره كرديم سورس كدهاي تمام بخش ها وجود دارد و در قالب فايل فشرده در اختيار شما قرار ميگيرد .

شما ميتوانيد از اين سورس ها در كنار آموزش استفاده كنيد و در اين صورت كل سورس كد را درك خواهيد كرد تا در آينده هر گونه استفاده اي از آن داشته باشيد .

سورس كدها شامل تمام كدهاي نوشته شده براي بخش وب و تمام سورس كدهاي بخش اپليكيشن اندرويدي قابل ايمپورت در محيط Android Studio است .

البته پشتيباني از پايگاه داده وب هم در كنار سورس ها قرار گرفته است كه براي راحتي كار ميتوانيد از آن استفاده كنيد .

 

اهداف دوره چيست و دانش پذيران در پايان اين دوره چه چيزي را مسلط خواهند شد ؟‌

 

در پايان اين دوره هر دانش پذيري كه دوره را با موفقيت طي كند موارد زير را بايد مسلط شود

  • نصب و راه اندازي وب سرور مجازي و كانفيگ كردن آن
  • نصب فريمورك Codeigniter و راه اندازي و كانفيگ آن
  • برنامه نويسي php در محيط Codeigniter
  • نصب و كار با محيط phpstorme
  • كار با پايگاه داده mysql
  • ساخت وب سرويس مبتني بر RESTful
  • نصب و راه اندازي محيط برنامه نويسي اندرويد ( شامل اندرويد استوديو – jdk – sdk ، امولاتورهاي اندرويدي و … )
  • برنامه نويسي اندرويد با زبان جاوا
  • نصب و استفاده ي كامل از كتابخانه ي Volley
  • ساخت سيستم جستجو مبتني بر سرور در اپليكيشن موبايل
  • ساخت سيستم ثبت نام و اهراز هويت
  • ساخت اسلايدر و ديگر بخش هاي گرافيكي اپليكيشن

در صورت اينكه به دنبال دوره ي آموزش پروژه محور ساخت اپليكيشن با جاوا هستيد اين دوره را حتماً ببينيد.

شما ميتوانيد بصورت كامل در اين دوره ي آموزشي از طريق لينك زير كليك كنيد

دوره ي پروژه محور ساخت سايت و اپ ماركت بازار با سورس كامل

شركت سايا خودرو برترين شركت ارائه دهنده خدمات فروش اقساطي خودرو در ايران

۶۰ بازديد

يكي از اين شركت‌ها كه مدعي است به صورت قانوني فعاليت مي‌كند، اعلام كرده است: «در قوانين اين شركت براي خريد به صورت اقساطي بسته به مدارك مشتري نيازي به ارائه ضامن نيست، شرايط اقساط بسته به توان مالي افراد تنظيم مي‌شود و از ? ماه تا ?? ماه براي تنظيم اقساط زمان باقي است. همچنين ميزان پيش پرداخت بسته به مدارك شغلي و مدارك سكونتي مشتري و خواست مشتري تعيين مي‌شود، تا افراد بدون فشار مالي بتوانند براي خريد اقساطي خودرو اقدام نمايند

شركت سايا خودرو برترين شركت ارائه دهنده خدمات فروش اقساطي خودرو در ايران

تحويل خودرو در سريع‌ترين زمان ممكن نيز ادعاي ديگر اين شركت است كه علاوه بر اين اعلام كرده: «خريدار پس از پرداخت وجه اوليه و تحويل خودرو و پس از طي مراحل اداري در مدت زمان كوتاهي سندي به نام خود در اختيار خواهند داشت، تنها يك قرارداد رسمي براي پرداخت اقساط تنظيم مي‌شود

پژو پارس، پژو ???، سمند، چانگان، كوئيك، پژو ??? و هايما از جمله اين خودروها هستند كه در طرح فروش اقساطي شركت‌هاي مربوطه مي‌توان مشاهده كرد.

با اين حال، سود بالا در خريد اين خودروها، مبلغ قسط بالا براي خريد و محدود بودن اين طرح تنها براي تهراني‌ها از جمله انتقادات نسبت به طرح فروش اقساطي خودروهاي ايران‌خودرو است.

بخشي از كامنت‌هاي مخاطبان تجارت‌نيوز درباره اين طرح را در زير بخوانيد:

«من با ??مليون پس انداز چه ماشيني ميتونم بخرم؟؟؟
من فقط توان پرداخت ماهي يك مليون قسط رو دارم»

«والا به اون بالا دستي ها اعتماد نيست چه برسه به اين شركت هاي زفرتي»

«آقا حساب كردم تازه اگر ?? ميليون پول پيش پژو پارس را به اين شركتها پرداخت كني ماهانه بايد ? تا ? ميليون قسط بدي..آخه من كارمند از كجا دارم اينقدر قسط بدم…»

«مگر حتي قسطي توان خريد برا عامه مردم مونده؟»

«وقتي پول ماشين رو دو تا سه برابر قسطي حساب ميكنند بيشتر از اين كه كمك حال مردم باشه به نفع فروشنده و به زيان اكثريت مردم هست»

«سودش كمر شكنه»

«تماس گرفتم ميگن درحال حاظر اين طرح فقط مال تهرانه شهرستان نداريم»

شركت سايا خودرو برترين شركت ارائه دهنده خدمات فروش اقساطي خودرو در ايران

چوب ترمو مناسب ترين نوع چوب براي پروژه

۵۹ بازديد

البته معايب مختصري كه در اينجا به آن اشاره شد به هيچ عنوان نمي تواند بر مزيت هاي متعدد قرنيز ترموود پيشي بگيرد. اگر بخواهيم به صورت خلاصه بگوييم، ترمو در حقيقت شامل چوب نما، چوب كف و نيز سازه ها بوده كه استفاده از آن زيبايي خاص و فوق العاده اي به محيط شما خواهد داد. بسياري از گونه هاي چوب اگر رطوبتي بيش از 20% داشته باشند، دچار خوردگي مي گردند. با توجه به اينكه به دماي محيط نزديك ميشود چوبها مجددا آب و رطوبت را از محيط جذب ميكنند و به رطوبتي حدود ? تا ? درصد ميرسند. صمغ چوبها و رطوبت كامل در اين فاز تخليه ميگردد و رطوبت به حدود صفر نزديك ميشود. لازم به ذكر است كه در اين مرحله صمغ و رطوبت چوب به صورت كامل خارج گرديده و تمامي قسمت هاي چوب تا مركز آن به رنگ قهوه اي روشن در مي آيد. رنگهاي ترمووود يكدست هستند و باعث ايجاد رنگهاي گرم قهوه اي مي شوند. به عنوان مثال وايكينگ ها از اين روش براي ايجاد سازه هاي بيروني بهره مي بردند

 

در اين مقاله هرآنچه براي چوب ترمو يا ترموود مي خواستيد قرار داديم. اين چوبها داراي چگالي يا فاصله مولكولي كمتري هستند و به علت نداشتن گرههاي مركزي از بافت خاصي برخور دارند كه بسيار زيبا مي باشد. چوب درخت زبان گنجشك از دسته Hardwood يا سخت چوب و بدون گره بوده و به علت استحكام و چگالي بيشتر براي كاربري هايي مانند كفپوش، پله و فضاهايي كه فشار بيشتري را متحمل مي شوند، مورد استفاده قرار مي گيرند. شركت ما براي طراحي، اجرا و نظارت صفر تا صد چوب ترمو براي ساختمان در خدمت شما خواهد بود. اگر هنوز كاملاً مطمئن نيستيد كه چوب ترمو مناسب ترين نوع چوب براي پروژه شما است، اصلا نگران نباشيد! پس از 15 سال تجربه در زمينه اصلاح حرارتي و همكاري با توليد كنندگان پيشرو كوره هاي حرارتي فنلاندي، بهترين برنامه هاي اصلاح چوب براي دستيابي به كيفيت عالي ساخته شده است. چوب ترمو عايق رطوبت است و در مراحل توليد آن ميزان جذب رطوبت، به حداقل ميزان خود خواهد رسيد كه بسيار ناچيز است. اين كاهش به ميزان 40 تا 50 درصد خواهد بود و عددي قابل توجه است. با توجه به اينكه اين ماده ساختماني در دسترس بوده و هزينه تهيه آن براي سازندگان غير حرفهاي بسيار اندك بوده است، بسياري از خانه ها در مناطقي كه پوشش جنگلي مناسبي داشتهاند با چوب ساخته شدهاند.

 

استفاده از مواد ثابت كننده صحيح ، فضاي بين تثبيت كننده ها و تعداد تثبيت كننده ها در هر تخته از عواملي هستند كه بايد مورد توجه قرار گيرند. ارتقا تكنولوژي هاي ترمو كردن چوب در پژوهش و از جنبه تجاري حاكي از قدرت محرك هاي محيطي و پايداري و همچنين سليقه مشتري در مورد محصولات با كارآيي بالا و حفظ و نگهداري پايين مي باشد. از آنجا كه ترمووود رسانايي كم و پايداري بالايي دارد ، در مكان هاي با فشار بخار بالا و مرطوب مانند آبگرم و سونا استفاده مي شود. همانطور كه مي دانيد با استفاده از گرما، كاج و صنوبر فنلاندي را با دماي بيش از 200 درجه سانتيگراد ، حرارت مي دهند. همچنين در اين مقاله به شما گفتيم كه بهترين ترموود، چوب ترمو فنلاندي است. علاوه بر اين قيمت اين ترمووود ها در مقايسه با انواع ديگر ارزان تر است و استفاده از آن ها مقرون به صرفه مي باشد. استفاده كرد. اين محصول به دليل هدايت حرارتي پايين و عدم گسترش انواع باكتري در آن با انجام فرآيند ترمو ميتواند در محيط هاي گرم و مرطوب مانند سونا مورد استفاده قرار گيرد. رايحه اي طبيعي از كف بيرون مي آيد زيرا با همان حرارت دادن دانه هاي قهوه يا غذاهاي دودي ، عمليات حرارتي در محيط ايجاد مي كند .

 

قابل رنگ آميزي است و رنگ قهوه اي و طلايي بيشترين طرفدار را دارد . طراحي درب هاي مدرن و معاصر نيز به گونه اي است كه كاملاً با نما آميخته مي شود. نصب به طور كلي با اتصال دهنده هاي فولادي ضد زنگ انجام مي شود. هتل Air Base كه توسط Studio WG3 و ZT Geldner در اتريش طراحي شده است مثالي است كه در آن تخته هاي چوب ترمووود به طور مداوم بر روي ديوارها و سقف نصب كرده اند. شايان ذكر است در طي فرايند ترمووود و تبديل چوب به ترمووود (ترموود) هيچ گونه مواد شيميايي استفاده نميشود. فرآيند ترمووود(ترموود) باعث ميگردد كه در دماي بالا اسيدهاي چوب تجزيه كردند و عاري از هرگونه حشرات و موجودات ميكروسكوپي گردد. فرآيند ترمو كردن چوب، روش هاي مختلفي دارد كه در آنها از بخار آب، روغن و … بخار آب از ترك برداشتن چوب ترمو ( چوب ترموود) در اين فرآيند جلوگيري ميكند . چوب ترموود در برابر كليه شرايط آب و هوايي بسيار مقاوم است. نصب چوب ترموود بسيار سريع و آسان انجام ميشود چرا كه چوب در مقايسه با ساير مصالح سبكتر است و به راحتي نيز قابليت جداسازي را داشته و تعمير و نظافت و شستشوي آن ساده است.

منبع : بست چوب

 

https://www.intensedebate.com/people/JadeSenio2

https://list.ly/jadesenio2/lists

https://www.bitsdujour.com/profiles/C9nCz1

https://letterboxd.com/JadeSenio2/

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11090181

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1571051.page

https://independent.academia.edu/AceHilton39?from_navbar=true

http://ufotech.com.vn/members/shaniduke2.982853/

 

شركت سايا خودرو برترين شركت ارائه دهنده خدمات فروش اقساطي خودرو در ايران

۵۷ بازديد

يكي از اين شركت‌ها كه مدعي است به صورت قانوني فعاليت مي‌كند، اعلام كرده است: «در قوانين اين شركت براي خريد به صورت اقساطي بسته به مدارك مشتري نيازي به ارائه ضامن نيست، شرايط اقساط بسته به توان مالي افراد تنظيم مي‌شود و از ? ماه تا ?? ماه براي تنظيم اقساط زمان باقي است. همچنين ميزان پيش پرداخت بسته به مدارك شغلي و مدارك سكونتي مشتري و خواست مشتري تعيين مي‌شود، تا افراد بدون فشار مالي بتوانند براي خريد اقساطي خودرو اقدام نمايند

شركت سايا خودرو برترين شركت ارائه دهنده خدمات فروش اقساطي خودرو در ايران

تحويل خودرو در سريع‌ترين زمان ممكن نيز ادعاي ديگر اين شركت است كه علاوه بر اين اعلام كرده: «خريدار پس از پرداخت وجه اوليه و تحويل خودرو و پس از طي مراحل اداري در مدت زمان كوتاهي سندي به نام خود در اختيار خواهند داشت، تنها يك قرارداد رسمي براي پرداخت اقساط تنظيم مي‌شود

پژو پارس، پژو ???، سمند، چانگان، كوئيك، پژو ??? و هايما از جمله اين خودروها هستند كه در طرح فروش اقساطي شركت‌هاي مربوطه مي‌توان مشاهده كرد.

با اين حال، سود بالا در خريد اين خودروها، مبلغ قسط بالا براي خريد و محدود بودن اين طرح تنها براي تهراني‌ها از جمله انتقادات نسبت به طرح فروش اقساطي خودروهاي ايران‌خودرو است.

بخشي از كامنت‌هاي مخاطبان تجارت‌نيوز درباره اين طرح را در زير بخوانيد:

«من با ??مليون پس انداز چه ماشيني ميتونم بخرم؟؟؟
من فقط توان پرداخت ماهي يك مليون قسط رو دارم»

«والا به اون بالا دستي ها اعتماد نيست چه برسه به اين شركت هاي زفرتي»

«آقا حساب كردم تازه اگر ?? ميليون پول پيش پژو پارس را به اين شركتها پرداخت كني ماهانه بايد ? تا ? ميليون قسط بدي..آخه من كارمند از كجا دارم اينقدر قسط بدم…»

«مگر حتي قسطي توان خريد برا عامه مردم مونده؟»

«وقتي پول ماشين رو دو تا سه برابر قسطي حساب ميكنند بيشتر از اين كه كمك حال مردم باشه به نفع فروشنده و به زيان اكثريت مردم هست»

«سودش كمر شكنه»

«تماس گرفتم ميگن درحال حاظر اين طرح فقط مال تهرانه شهرستان نداريم»

شركت سايا خودرو برترين شركت ارائه دهنده خدمات فروش اقساطي خودرو در ايران

برخي موارد و كاربردهاي مهم ماسكهاي فست پزشكي

۶۰ بازديد

برخي موارد و كاربردهاي مهم ماسكهاي فست پزشكي

 

يكي از ماسك هاي جالب پزشكي كه به تازگي مورد توجه بسيار مردم قرار گرفته است ماسكهاي نوع فست است. ماسكهاي تنفسي يكبار مصرفي كه براي كاهش خطر بيماري هاي مسري كه راه انتقال آن ها تنفس و نفس كشيدن است مورد استفاده قرار مي گيرند. ماسكهاي جالبي كه احتمال انتقال بيماري از راه تنفس به كمك آن ها نزديك به صفر است و خطر ابتلا به ويروس هاي تنفسي مثل كرونا و آنفولانزا را تا حد صفر كاهش مي دهند.

در اين ماسكها داشتن لايه هاي ملت بلون متعدد باعث افزايش كارايي مهم آن ها كه فيلتر كنندگي است شده است. معمولا دو و سه يا چهار لايه ملت بلون در اين محصولات مورد استفاده قرار مي گيرد. در مدل پنج لايه كه يكي از متداول ترين و بهترين مدل اين كالاست تعداد سه لايه ملت بلون به عنوان لايه وسطي ماسك استفاده شده است. لايه هايي كه روي هم قرار داده شده اند. لايه هاي يك شكل و با ضخامت يكسان و با يك اندازه كه روي هم قرار داده شده اند و در وسط ماسك قرار گرفته اند. رو و زير ماسك مثل ديگر ماسك هاي تنفسي پزشكي از لايه اسپان باند است.

لايه ملت بلون اصلي ترين لايه اي است كه در ماسك هاي تنفسي پزشكي وجود دارد. اين لايه حتي در سه لايه اي هاي متداول و ساده پزشكي وجود دارد. اصلا اين لايه است كه باعث مي شود ماسك از ابتلا به بيماري در محيط هايي چون بيمارستان و يا در شرايطي مثل كرونا از ما محافظت كند. هر چه ضخامت و گرماژ اين لايه بيشتر باشد خاصيت فيلتر كنندگي ماسك هم بيشتر است. معمولا اين لايه بين هفده تا سي گرم است. در ماسكهاي فست معمولا از نوع سي گرم استفاده كرده اند. سه لايه ملت بلون سي گرمي فيلترينگ بالايي را به وجود مي آورد.

اين خاصيت فيلتر كنندگي بالا باعث استفاده بيشتر از آن ها در شرايط خطرناك شده است. اين ماسك ها در بيمارستان ها و جاهايي با ريسك ابتلاي بالا بسيار كاربردي هستند. همچنين در شرايط كرونايي بسيار كمك كننده هستند و مي توان روي آن ها حساب بيشتري باز كرد.

به دليل ظاهر جالبي كه اين ماسكها دارند در بازار عمومي و در بين مردم به نام ماسك سه بعدي هم شناخته مي شوند و با همين نام خيلي ها آن ها را خريد و فروش مي كنند. اين نام به خاطر ظاهر خاص و متفاوت آن هاست. در حالت بسته شبيه به ماهي هستند. اما وقتي آن ها را باز مي كنيم حالت برجسته يا همان سه بعدي مي گيرند كه باعث شده به اين نام رايج شوند.

برش هاي خاصي كه در اين ماسك ها ايجاد شده است باعث شده در حالت باز شده و در زماني كه آن ها را روي صورت قرار مي دهيم به اين شكل در بيايند. اين قرار گيري جالب و متفاوت باعث شده در زماني كه از آن ها استفاده مي كنيد حس راحتي خيلي زيادي داشته باشيد. داشتن تعداد لايه هاي بيشتر باعث الزام ساخت آن ها به اين شكل شده است. همين ظاهر است كه تحمل و استفاده از آن ها را راحت تر كرده است.

يكي از مواردي كه باعث فروش بالا در زمان كرونا شده است ايجاد فاصله اي است كه بين دهان و بيني و سطح داخلي ماسك مي كنند. اين باعث مي شود كه صحبت كردن و مكالمه با آن ها راحت تر باشد. لايه داخلي ماسك برخورد كمتري با صورت و دهان و بيني دارد و به همين خاطر صدا راحت تر شنيده مي شود. همچنين در استفاده هاي طولاني مدت بسيار راحت هستند و كمتر ايجاد خستگي مي كنند.

رنگ هاي بسيار جالب و متنوع اين ماسكها نيز باعث فروش بيشتر آن ها شده است. رنگ هاي شاد و بسيار جالب آن ها باعث محبوبيت بيشتر آن ها شده است.